עיצוב הבית
 

מטבחים בחללי משרד

אם אתם בשלבי תכנון בניית משרד בתוך חלל שהשכרתם, אצלנו תוכלו להשלימו באמצעות תכנון יסודי של המטבח שלכם. תכנון שכזה יאפשר לכם לא רק ליהנות כשאתם עובדים אלא גם ליהנות כשאתם בשעות הפנאי. המטבח שאנו נמליץ לכם עליו יהיה מעוצב, מהודר ויתבסס על אסטרוקטורות עיצוב קיימות במשרד שלכם. התאמת מטבחים למשרדים היא אחת הפעולות שיש לנו בהן ניסיון רב ביותר, ולכן גם אתם מוזמנים להצטרף להצלחה, וליצור במשרדכם מטבח מהודר, יפה, מעוצב ובקיצור נמרץ – מטבח שתענוג יהיה לשהות בו. 

התקנת משטחי זכוכית או מצופים זכוכית ללא חשש

ניתן להתקין משטחי עץ ואלומיניום מצופים זכוכית לצרכי גוון בלבד, או משטחי זכוכית שלמים ללא חשש. משטחי הזכוכית עמידים, נבדקו במבחני ריסוק ושל מכוני התקנים בחו"ל, ונמצאו עמידים, לא נסדקים ובטוחים לשימוש עוברי האורח במטבחים. הזכוכית מוסיפה אור יקרות לכל מטבח וגורמת לו להיראות יותר מעוצב, יותר, מהודר, ובעל מראה בלתי נשכח גם בהשוואה למטבחים אחרים שאתם או העובדים שלכם תראו במסגרות שאינן חלק מיום העבודה שלכם.

עיצוב מטבחים

בחירת ארונות ומשטחי עבודה בהתאמה אישית

בקרו באתר אורכיד מטבחים ואנו נסייע לכם לבחור את תכולת האחסון שלכם ואת משטחי העבודה על פי הנעשה במשרד שלכם. בבחירה נתייחס למספר פרמטרים: סגנון עיצוב מועדף (כפרי, מודרני, עתיק או אורבני), גודל המטבח (גדול ומרווח או קטן וצפוף), רמת התאורה במטבח (המטבח מושפע מאמצעים מלאכותיים, טבעיים, גם וגם או בקושי מושפע). בהתאם לנתונים הללו, נסייע לכם לעצב רכיבי אחסון ועבודה שונים. לדוגמה, מטבח קטן יצריך משטח עבודה קטן, או משטח עבודה גדול עם פרזול צנוע ודק. הוא גם יצריך ארונות עם רכיבי פרזול קטנים ולא גדולים ומגושמים. במטבח גדול יקרה בדיוק להיפך. שיש העבודה יכיל פרזול כמה שיותר גדול, וכמוהו גם הארונות והמגירות. במטבח עם רמת תאורה גבוהה, נמליץ על רכיבי אחסון ועבודה בגימור מט – לאיזון, ובמטבח חשוך עם חוסר בתאורה נמליץ עם רכיבי אחסון ועבודה מבריקים.

מטבחים בחללי משרד

עיצוב תכולת המטבח המשלימה

נייעץ לכם אודות הטמעת מוצרים משלימים כמו תאי אחסון חיצוניים לירקות ופירות שלא ניתן לאחסן במקרר, מדפים ניידים, שידות מטבח ועוד רכיבים שגם ישפרו את הפונקציונליות במטבח וגם יחדדו את רמת העיצוב שלו.