עיצוב הבית
 

אינטרנשיונל: ארבעה מעצבים ישראלים מצליחים בחו"ל

לפצח את הנוסחה ולהצליח ברמה עולמית. בתחום העיצוב יש קושי רב להגיע להצלחה בינלאומית, למרות זאת, ישנם מספר מעצבים אשר זכו להגיע לנחלה והצליחו מעבר לים. אנו נציג לכם כמה מהבולטים והמוכרים.

רון ארד
רון ארד נולד בשנת 1951 בתל אביב למשפחה אומנותית: אביו היה צלם ופסל ואמו הייתה ציירת. ארד הוא בוגר של בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ולאחר מכן גם למד אדריכלות בלונדון. בתחילת שנות השמונים פתח סטודיו לעיצוב ביחד עם קרוליין תורמן ובתחילת שנות ה- 90 הקים משרד לעיצוב פנים ואדריכלות. בנוסף, רון ארד מייצר גם חפצי אומנות, ליין משקפי שמש ועוד. עיצוביו של רון פופולריים מאוד ברחבי העולם וניתן למצוא עבודות שלו בישראל, קוריאה, סיאול ועוד.
מעצבים ישראלים מצליחים בחו"ל
דרור בן שטרית
דרור בן שטרית הוא מעצב צעיר, הוא בוגר התיכון לאומנויות בתל אביב. לאחר שירותו הצבאי, נסע בן שטרית להולנד ללמוד עיצוב מוצר באקדמיה לעיצוב. כיום דרור מחזיק סטודיו לעיצוב הנקרא על שמו בניו יורק. את דרכו המקצועית החל בשברים, כאשר עיצב אגרטל משברים של שלושה אגרטלים, אשר מדמים אוסף של זיכרונות וצלקות שמתאחות. קונספט זה אומץ על ידי חברת כלי זכוכית ופורצלן גרמנית. בן שטרית אף מזוהה ביותר עם כורסת הטווס אשר עיצב עבור חברה איטלקית.
 
כדי ללמוד עוד על דרור, היכנסו לאתר http://www.studiodror.com/about/
מעצבים ישראלים
איילה צרפתי
איילה צרפתי, מעצבת בעל שם עולמי, היא בוגרת בצלאל, האקדמיה לאומנות בירושלים ולאחר מכן למדה אומנות באנגליה. כבר בתחילת שנות ה- 90' הקימה צרפתי ביחד עם בעלה את חברת Aqua Creation והנה המעצבת היחידה של החברה. מקורות ההשראה שלה הם צמחים ויצורים מתחת לפני הים בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת. למרות שצרפתי מייצרת גם רהיטים, ההתמקדות שלה היא על גופי תאורה והיא נודעת ברחבי העולם עבור העיצובים המיוחדים שלהם. ניתן אף למצוא עבודות של צרפתי במוזיאונים חשובים ברחבי העולם.
 
כדי ללמוד עוד על איילה, היכנסו לאתר: http://aquagallery.com/
איילה צרפתי
 שחר פלג
שחר פלג הוא בעל תואר B.A בעיצוב וארכיטקטורה מהמכון הטכנולוגי בחולון והוא הקים את הסטודיו שלו הנקרא Peleg Design בשנת 2004. המוצרים שפלג מעצב נועדו לשימוש ביתי, משרדים וחללי מגורים אחרים ועיצוביו מתאפיינים בקו נקי ומינימליסטי, אך עם הומור ופונקציונליות. המוצרים של פלג נמכרים ברחבי העולם וניתן למצוא אותם במוזיאונים ברחבי העולם.
 
כדי ללמוד עוד על שחר, היכנסו לאתר: http://www.peleg-design.com/index.php