עיצוב הבית
 

5 בלוגים של עיצוב פנים מחו"ל שחשבנו שכדאי לכם להכיר

לגרום לך לאושר? בלוגים של עיצוב אופנה הם מקור נהדר ואובייקטיבי למצוא תמונות כאלה ויכול לסייע לכם לשאוב רעיונות מקוריים, יצירתיים וחדשניים לעיצוב הבית. אז נכון, ניתן למצוא הרבה בלוגים מקומיים בנושא עיצוב, אשר כבודם במקומם מונח ומספקים לנו השראה ורעיונות, אבל בלוגרים בתחום העיצוב מחו"ל מספקים נקודת מבט בינלאומית ותמיד זה כיף להרגיש קצת חו"ל. אז במיוחד בשבילכם, אספנו 6 בלוגים מחו"ל שלדעתנו אתם חייבים להכיר:

1.  Apartment Therapy 
בלוג אמריקאי זה מאמין כי בית מעוצב ויפה הוא הבסיס לאושר ולהצלחה בעולם ועל כן כותרת הבלוג היא "להציל את העולם, חדר בכל פעם". הפילוסופיה של הבלוג היא שאין צורך בסכומי כסף מטורפים או בחלל ענק כדי ליצור סביבה ביתית נעימה, רגועה ומעוצבת להפליא, אלא יש צורך בחזון והשראה והרצון לשנות כדי להגיע לבית חלומותיכם במראה יוקרתי. הבלוג מלווה בתמונות מדהימות ומלאות השראה של סלונים, חדרי רחצה, מטבחים וחדרי שינה ומספק באמצעותם השראה ליצירת החלל המושלם עבורכם. 
 
http://www.apartmenttherapy.com/
2. Decor8
בלוג ותיק זה עוסק בעיצוב פנים בצורה יותר יצירתית והכתיבה היא יותר אישית. את הבלוג הקימה מעצבת הפנים האמריקאית הולי בקר בשנת 2006 והוא מספק רעיונות עיצוביים בהשראת ארצות הברית וגרמניה. המטרה של הולי בבלוג זה היא לעודד ולייצר השראה לקוראים שלה לחיות חיים יותר מספקים ויצירתיים. הבלוג מספק דעות אובייקטיביות, רעיונות עיצוב חדשניים, אומנות, מוצרים ושירותים ועוד.
 
http://decor8blog.com/
עיצוב פנים מחו"ל
3. Freshome
בלוג ותיק זה מעודד את קוראיו לשפר את מראה ביתם ומייצר השראה מופלאה בעזרת תמונות מדהימות ומקוריות. הבלוג פונה לאנשים שיש להם תשוקה לעיצוב, ארכיטקטורה, לייף סטייל ויצירתיות ומשמש כהשראה ליצירת בית חלומות. הבלוג מציג טיפים לעיצוב עצמאי ולא בעזרת אנשי מקצוע, רהיטים מיוחדים ועוד פוסטים אינפורמטיביים או באמצעות תמונות. התוכן באתר יספק לכם מידע ורעיונות רבים על איך לעצב את הבית שלכם בצורה מודרנית, נעימה ובדרך הכי סטייליסטית שאפשר.
 
http://freshome.com/
בלוג עיצוב פנים
4. Houzz
אם אתם מחפשים רעיונות השראה- זה הבלוג בשבילכם. הבלוג מכיל מעל ל- 1.5 מיליון תמונות המכילים רעיונות עיצוביים לכל חדר בבית וגם מחוצה לו. הבלוג הוא גן עדן לחובבי עיצוב פנים, מאחר והוא מכיל מידע רב ורעיונות עיצוביים מרחבי העולם והוא מספק פתרונות עיצוביים פרקטיים לעיצוב בית מא' עד ת'. הבלוג מספק השראות עיצוביות, עצות לתכנון פרויקטים עיצוביים, מידע על מוצרים שונים ועוד. את התכנים של הבלוג ניתן למצוא גם באפליקציה עבור iPhone.
 
http://www.houzz.com/
בלוג עיצוב פנים ח"ול
 5.  Design sponge
בלוג זה הוא הוותיק מבין החמישה. הוא נוסד בשנת 2004 על ידי העיתונאית גרייס בוני ויש לו קוראים מסורים הנאמנים לו במשך שנים. הבלוג מספק בין 6-8 פוסטים בכל יום בנושאי עיצוב הבית, מוצרים חדשים וחדשניים וטיפים בנושאים אלה. בלוג זה, כמו היתר, מכיל מאגר רחב ומקורי של תמונות עם רעיונות עיצוביים, תמונות המלוות עיצוב או שדרוג עצמאי ותמונות כלליות על עיצוב. בנוסף, תוכלו למצוא שם מקורות השראה מיוחדים ומקוריים.
 
http://www.designsponge.com/