עיצוב הבית
 

חמישה טרנדים לוהטים לעיצוב הבית לשנת 2014

אנו יכולים לחדש ולרענן את הבית שלנו, אבל אולי אם נוכל לספק לכם כמה טרנדים בולטים, תוכלו להשתמש בהם ולנסות להכניס כמה אובייקטים עיצוביים ברוח הטרנדים האלו. 

הצבע הכחול
אופנת עיצוב הבית הולכת יד ביד עם אופנת הוט קוטור בעולם ומאחר והשנה מאופיינת בצבעי בגדים כחול (בעיקר כחול נייבי) נוכל למצוא את הצבע הזה כמוטיב חזק בעיצוב הבית. הגיע הזמן לנטוש צבעים כגון אפור, בז', לבן וכל מה שהיה נראה לכם טבעי עד היום ולכו על גוון של כחולים/שזיף. למעשה, הצבע הכחול נחשב לצבע ניטרלי, אשר הולך מצוין עם סגנונות רבים. הצבע הכחול יכול להתבטא גם בצביעת הקירות, גם כחיפוי, אך גם כריפוד לרהיטים. נסו להשתמש בו בחוכמה.
בדים והדפסים
השנה יש מגמה של בדים עשירים בטקסטורות כגון קורדרוי, קטיפה ובדים המספקים דרמטיות לאווירה הכוללת. הצבעים הבולטים יהיו גוונים של ירוק, צהוב וסגול ושילוב שלהם בדוגמאות שונות. ההדפס הפרחוני לנצח יהיה באופנה, אך השנה הוא מקבל טוויסט עם שילוב של הדפסים שונים ולא בהכרח בהתאמה. כדאי לקחת סיכונים בהתאמת הדוגמאות והטקסטורות ולא ליצור התאמה מושלמת ביניהן. השילוב יוצר תחושה של ייחודיות ומייצר עניין בחלל.
טרנדים לוהטים לעיצוב הבית
מטבחים
המגמה הבולטת של מטבחים השנה מאופיינים במינימליזם. המטבח לובש צבע לבן או בהיר והוא נקי מקישוטים, עיטורים או דקורציה. אפילו מכשירי החשמל מוחבאים בתוך ארונות המטבח כחלק אינטגרלי ממנו ונדמה כי המטבח לובש חזות ריקה, נקייה ואף קצת קרירה. 
טרנדים בעיצוב מטבח
גוון עץ בהיר
במשך שנים גוון העץ השולט בבית היה הגוון החזק והכהה יותר והגוון הבהיר נזנח. בשנת 2014 אנו צופים קאמבק של גוון העץ הבהיר ברהיטים דומיננטיים כגון שולחנות אוכל, מטבח, שולחן סלון וכדומה. הגוון הבהיר יותר נוטה להשתלב בצורה הרמונית עם צבעים שונים ומעניק מראה רך יותר בחלל.
טרנד לעיצוב - גווני עץ
תאורה
בתחום התאורה נוכל לראות כמה טרנדים בולטים שכדאי לכם לאמץ. הראשון הוא תאורת לד אשר מספקת מצד אחד אור יעיל, אך מצד שני חסכונית וידידותית לסביבה מבחינה אקולוגית. רבים ממעצבי התאורה הבינו את חשיבותו של הלד והפכו גופי תאורה פופולרית מבוססים על טכנולוגית הלד. השני הוא תאורה דקורטיבית, המחליפה את סגנון השנדליר. מדובר בתאורה מעוצבת וחדשנית המספקת אמירה עיצובית בהתאם לחלל אותו תחליטו לתלות אותה.