עיצוב הבית
 

צבעי פסטל: לא רק בחדרי ילדים

הצבעים בבית. השנה, צבעי הפסטל יוצאים מחדרי הילדים ומתפשטים לשאר חדרי הבית. צבע הפסטל הוא צבע דומיננטי מאוד אך גם משרה אווירה אופטימית ושמחה ומספק אמירה עיצובית קצת שונה.

צבעי הפסטל, אשר היו פופולריים מאוד בשנות השמונים חזרו לאופנה לאחרונה עם טוויסט קצת שונה. צבעי הפסטל של היום מעורבבים עם הצבע הלבן, כך שטורקיז הופך להיות צבע מנטה, כחול הפך לתכלת, ורוד הפך לגוון רך יותר וכדומה. הגוון של צבעי הפסטל הפך להיות פחות בוהק ויותר מאופק.
עם צבעי הפסטל מומלץ לא להשתלט על הבית ולספק אותם בנגיעות קטנות בחלל, אם זה בטקסטיל, עיצובים דקורטיביים, כלים וכדומה. במידה והחלטתם ללכת על צביעת קירות בצבע פסטל, בחרו קיר אחד מתוך החדר אשר יספק "זריקת" צבע וכדי שלא יהפוך לדומיננטי מדי. 
חדרי ילדים
בחדרי ילדים אל תחששו לקחת סיכונים של צבע ודווקא שם שילובים של צבעי פסטל יכולים להתמזג בצורה מופלאה. צבעי הפסטל מעניקים תחושה שמחה ועליזה ומתאימים מאוד לילדים ונוער. עבור חדר הילדים, המגמות רק הולכות ומשתנות משנה לשנה. עיצוב חדרי ילדים היא אינה מלאכה פשוטה ויש תמיד להיות עם יד על הדופק על מנת להפיק ממנה את המירב.
רעיונות עיצוב חדרי ילדים
שילוב צבעי הפסטל כחלק מרהיט מהווים שילוב מיוחד, מעניין וצבעוני ומספקים בחלל הרגשה כללית של אור ומרחב. כך לדוגמה, ניתן לצבוע את כסאות שולחן האוכל בצבעי פסטל, במידה והשולחן עצמו בצבע ניטרלי, או ההיפך.
צבעי פסטל בחדר ילדים
במטבח לבן ומעוצב, כדאי לשלב כדקורציה סלסלות, אגרטלים ואפילו כלים עם נגיעות של צבעי פסטל. הוספת פריטים אלו ישברו את הצבע הלבן ויעניקו למטבח מראה בעל ערך מוסף וקליל.