עיצוב הבית
 

משחקי צביעה

יחסית נמוך, במידה ואתם מתכננים לעשות זאת בעצמכם. צביעת בית בצורה המסורתית היא רעיון נחמד, אבל ישנן דרכים ושיטות שונות של צביעה אשר יכולות לתת עוד פן עיצובי מיוחד וחדשני לבית ואנו נספק לכם מידע על כמה שיטות מקוריות לריענון הצבע והטקסטורה בבית. אז עשינו עבורכם סקירה קצרה ויעילה למספר שיטות צביעה מיוחדות שיספקו לכם רעיונות לצביעת הבית קצת אחרת.

צביעת וואש
צביעת וואש היא צביעה דקורטיבית פופולארית במיוחד. הוואש מבוסס על מים בשילוב צבעי אקריליק והוא יוצר מראה חצי שקוף, אשר קל לבצע איתו משחקי צבע על גבי הקיר. בדרך כלל משתמשים בסוג צביעה זה על גבי קירות הבית אשר נוטים להתלכלך, מאחר וסוג צביעה זה מטשטש לכלוך.
משחקי צביעה
שליכט צבעוני
שליכט צבעוני הוא שיטת צביעה דקורטיבית במראה לא מתאמץ ומספק תחושה של אותנטיות וחספוס. ישנן רמות שונות של צביעת שליכט והוא ביסודו נועד לקירות החיצוניים של הבית. במהלך השנים הוא הפך לשיטת צביעה פופולרית בבית כסגנון עיצוב ייחודי של גולמיות. שיטת צביעה זו היא עמידה ביותר ומחזיקה לאורך זמן רב יותר מכל שיטת צביעה אחרת. שליכט צבעוני עשוי ממלט אשר עורבב עם חול וצבע.
שליכט צבעוני
סוויד
הסוויד הוא טכניקת צביעה המקנה מראה של זמש (סוויד באנגלי= זמש). שיטת צביעה זו מעניקה מגע נעים לקיר ומספק מראה קלאסי ורומנטי. הוא קל ליישום, מתאים לפנים ולחוץ הבית וניתן למצוא אותו במספר גימורים. צבע הסוויד מתאים במיוחד לחדרי שינה בגלל האופי הרומנטי שלו, או לסלון.
סוויד
צבע מגנטי 
צבע מגנטי כשמו כן הוא: כולל חומרים המכיל חומרים המאפשרים לו לשמש כמגנט ואליו יש אפשרות לחבר כל דבר המתמגנט. הצבע המגנטי מגיע כצבע אפור כהה ורוב האנשים אשר צובעים בו, יצבעו שכבת צבע אחר עליו כדי לא להשאיר קיר כהה, הגורם לתחושה של חדר קטן. הצבע מבוסס על מים ולכן אפשר להשתמש בו בחדרי ילדים ללא כל חשש. 

התזת זכוכית
שיטת צביעה זו מקנה מראה יוקרתי וזוהר, אך דורשת עבודה קצת יותר קשה באמצעות כלי עבודה מיוחדים. מדובר בשברי זכוכית מזעריים אשר מותזים על גבי הקיר לאחר שנצבע בחומר מיוחד אשר "מדביק" אליו את שברי הזכוכית. את שברי הזכוכית מתיזים באמצעות קומפרסור מיוחד, הניתן להשכיר בחנויות לכלי עבודה. סוג זה דורש עבודה יותר קשה מכל השיטות האחרות, אך תוצאתו מרהיבה ביופייה ומשווה מראה מנצנץ.