עיצוב הבית
 

לאהוב, להתרגש, לבשל

המטבח הפעיל שלנו זקוק לפעמים לשדרוג  קל על - מנת להכניס אווירה חדשה ורעננה לחלל . אז הנה לפניכם חמישה צעדים שיעזרו לכם לשדרג את המטבח מבלי לקחת משכנתא.  

התקנת חיפוי 
בשנים האחרונות ניתן לראות כי הדפסה על זכוכית במטבח הפכה להיות טרנד חם  וכיום ניתן לראותו כמעט בכל מטבח, בין אם מדובר בהדפסה על ארונות או כתחליף לקרמיקה מעל השיש. את החיפויים ניתן לרכוש דרך חברות אשר מתמחות בעבודת זכוכית על ידי בעלי מקצוע מיומנים ולבחור בכל עיצוב שבו תחשקו משקיעה ועד תמונה של ירח דבש שלכם והכל בתאמה אישית ולעיצוב האסתטי של הבית. 
לאהוב, להתרגש, לבשל
החלפת ארונות
מטבח צפוף הינו מטרד של ממש, שכן אין מספיק מקום לאזורי בישול ומקום לעבודה ורובנו מוותרים על הנאת הבישול מאחר ואין באפשרותנו לפעול בנוחות במטבח שכזה. אך, אל ייאוש! החלפת ארונות המטבח  לצבע לבן יעשו את העבודה.  הצבע הלבן מלבד היותו צבע אשר משרה אווירה נקייה ומינימליסטית , הוא יוצר אשליה של חלל רחב  שמאפשרת לנו ליהנות מטעמים וניחוחות נפלאים מעשי ידינו במטבח. 
החלפת ארונות
הדבקת טפטים
בעבר השימוש בטפטים היוו קישוט דקורטיבי על קירות חלל המטבח אצל כל משפחה בורגנית וכמו בהרבה תחומים גם הטרנד הזה חזר אלינו . כיום ניתן למצוא מגוון רחב של טפטים בעיצובים ייחודים להדבקה עצמאית בכל רשת שמתמחה בעולם כלי הבית . הדבקת הטפט הינה פשוטה  ויש לבחור בטפט רחיץ למטבח ולדאוג שיהיה ברשותכם סולם, רולר/ מגב ומספריים. 
הדבקת טפטים
התקנת תאורה
לתאורה תפקיד מרכזי במטבח שכן היא יוצרת את האפקט העיצובי בחלל  ומעניקה את האווירה הדרושה. את כמות האור ניתן לווסת, כך שניתן יהיה להבליט אזורים חשוכים ולהסתיר אזורים מסוימים . התאורה המתאימה לחלל המטבח הינה נורת הפלורסנט אשר בעלת עוצמה חזקה היכולה לעבוד שעות רבות והינה פולטת חום רב. כמו כן, ניתן גם להשתמש במספר ספוטים שיהוו מיקוד לאזורי בישול נבחרים לעבודה. 
 
התקנת תאורה

 שימוש בפרזול
אורח החיים המודרני שלנו נע בקצב מטורף ומביא  איתו שינויים פונקציונאליים רבים בהיבטים רבים  וביניהם גם בעולם המטבחים.  ניתן למצוא מגוון פתרונות אחסון מתקדמים וידידותיים אשר חוסכים זמן יקר עבור הצרכנים כגון: צירים שקטים, מגירות נשלפות,  קרוסלה ועוד שהופכים את חווית הבישול לנוחה ונעימה.