עיצוב הבית
 

בטחון בבריכות שחייה

מפקחים לא פחות מאשר ארבעה גופים שונים. הגופים המפקחים הם משרד התמ"ת, משרד הבריאות, המשרד לביטחון פנים ומשרד הפנים. 

כל זאת כדי להגן שהבריכה לא תהווה סכנה ויהיה ניתן ליהנות ממנה ללא דאגה. לברכות שחייה יש יועץ בטיחות והוא זה שבודק באופן ממשי את מצב הבטיחות לפי קובץ התקנות שנוגע לנושא, קובץ 6701.
בטחון בבריכות שחייה

תפקיד היועץ

כאמור בטחון בבריכות שחייה הינו הליך מסודר שעליו מנצח יועץ מקצועי. היועץ בודק את מצב הבריכה לפי אילוצי המקום, התנאים הקיימים ודרישות החוק. כאשר הוא מוצא ליקוי כלשהו הוא אינו מסתפק בלרשום הערה, אלא גם תורם מניסיונו על מנת להגיע לפתרון הרצוי. נדבך חדש שנוגע לסוגיה של בטחון בבריכות שחייה מתייחס אל קבוצות קצה בעלי מוגבלות נגישות ועל כן על מתחם הבריכה להיות נגיש באופן בטיחותי גם עבורם.

תפקיד היועץ
כיסוי לבריכה

כידוע בריכה היא דבר שמתלכלך בקלות וכזה שלא תמיד יש בו צורך. על כן ניתן כיום לבחור בפתרון של כיסוי עילי של הבריכה, כך שגם שומרים עלייה נקיה, גם ניתן להסיר את הכיסוי בקלילות ברגע שמתחשק להיכנס לתוכה, וגם ניתן להרוויח עוד שטח כיוון שאפשר לעמוד על הכיסוי. אך יש לזכור שגם פה חשוב להקפיד על כללי בטיחות ועל כן על הכיסוי להיות חזק, עמיד, אמין ומותקן באופן מקצועי.
כיסוי לבריכה
ניקוי
כידוע על בריכות שחייה להיות נקיות ועל כן יש חשיבות לנקות אותם, להשתמש בפילטרים ברובוט לבריכה, ובחומרי ניקיון שמיועדים לבריכה. יש להקפיד על ההוראות ולהתייעץ עם מומחים בתחום, אחרת ניתן בקלות להרעיל את המים ולהפוך את הבריכה למוקד לגידול חיידקים. על מנת להימנע מכך יש להחליט על שיטת טיפול, להתמיד בה ולא לזלזל. כמו כן יש עזרים משלימים שעוזרים לשמור על בטיחות השהייה בטריטוריית הבריכה והם שטחים נוגדי החלקה, הצבת מקלחון לטובת שטיפה של הגוף לפני השחייה, התקנת שלטים שמיידעים על גובה המים וכדומה.  
 
ניקוי