עיצוב הבית
 

וילונות גלילה – תהליך העיצוב

הרגישים לחום ולאור חזק וכן כדי ליצור צל נעים בבית ולהכניס בו אווירה רגועה. 

עם השנים ועם התפתחות התפיסה העיצובית ניתן לראות יותר ויותר סוגים שונים ומגוונים של וילונות ביניהם וילונות גלילה ייחודיים וכן עיצובים שונים ומגוונים המעניקים לבית מראה ייחודי ובעל סגנון מעניין. מגוון הסגנונות הקיים מאפשר בחירה מתוך שפע אפשרויות אולם מאידך עלול להיות מבלבל.
וילונות גלילה – תהליך העיצוב

בין הסוגים השונים של וילונות גלילה הקיימים כיום ניתן למצוא את הווילונות הקלאסיים הנשפכים ועשויים בדים ייחודיים וכן וילונות המשלבים סגנונות שונים כגון וילונות ונציאניים ווילונות בהשראה רומאית   כמו גם וילונות העשויים משי ונופלים ברכות מטה. הסגנונות השונים נתונים לבחירת הלקוח ולמעשה פותחים לו את הדלת לכל עיצוב בו יחפץ. וילונות הגלילה הולכים ותופסים נפח יותר ויותר משמעותי תודות להיותם גמישים ונוחים לשימוש במגוון אופנים ומטרות.

וילונות גלילה
מאפייני וילונות הגלילה הינם שלבים רבים העשויים עץ, פלסטיק או מתכת ואילו כיום ניתן למצוא מגוון רב של חומרי גלם שונים מהם עשויים וילונות גלילה. אחד היתרונות המשמעותיים של וילונות הגלילה הינו בהיותם בעלי ארגז קטן יותר התופס פחות מקום בחדר ואינו מפריע חזותית למראה החדר. חומרי הגלם מהם עשויים כיום וילונות גלילה מאפשרים תפעול קל ונוח, המעניק אורח חיים אלגנטי יותר. וילונות גלילה עשויים מתכת מעניקים לבית מראה אלגנטי הרבה יותר מכל וילון אחר.
וילונות מעוצבים
שכלול נוסף משמעותי של וילונות גלילה הינו וילונות גלילה המופעלים באמצעות מנוע חשמלי, כך שלמעשה ניתן לתפעל את הוילונות מרחוק ואפילו לתכנן את שעות הפתיחה והסגירה בזמן שבעלי הדירה אינם נמצאים. מנוע חשמלי המותקן על וילון גלילה מאפשר כמה מצבים של פתיחה, סגירה ומצבי ביניים כך שניתן להתאים את הווילונות לצרכים האישיים של דיירי הבית. 
 
וילונות חשמליים
 
יתרונות נוספים של וילונות גלילה הינם אפשרויות ההצללה השונות – ניתן ליצור צל במידה על פי צרכי הדיירים. כמו כן, וילונות גלילה העשויים מתכת הינם בעלי עמידות גדולה לשמש ולמים ואילו משקלו הכבד באופן יחסי מאפשר לו לאטום את חללי הפנים מפני רעשי חוץ שונים.
 
מחפשים וילונות גלילה במבחר עיצובים מדליקים? באתר פרימוורה מבחר עשיר של וילונות גלילה בקולקציות חדשות ומיוחדות במינן! בקרו באתר לפרטים נוספים.