עיצוב הבית
 

וילונות מפלסטיק

ומאידך מאפשרים יצירת אווירה אינטימית ועיצוב ייחודי לפי אופיים של המתגוררים בבית.

וילונות בעיצובים שונים ומגוונים מאפשרים כיום ליצור את בית החלומות, תוך התחשבות בקווים עיצוביים כלליים בבית ובמגוון האפשרויות שמוצעים בשל הסגנונות השונים בבית.  בין מגוון האפשרויות הקיימות ניתן למצוא כיום וילונות העשויים מתכת ווילונות העשויים פלסטיק או זכוכית, אלומיניום ועץ. 
וילונות מפלסטיק

יתרונות וילונות מפלסטיק

וילונות פלסטיק הינם בעלי יתרון משמעותי כאשר אנו מבקשים למצוא חומר גלם שאינו מסוכן לילדים או למבוגרים. ניתן למצוא כיום מגוון כמעט אינסופי של עיצובים שונים הכוללים וילונות מפלסטיק המיועדים כמעט לכל שימוש אפשרי. החל מוילונות הפלסטיק הפשוטים והמוכרים לנו מחדרי האמבטיה – המאפשרים הגנה גם בחצר מפני השמש, הגנה לילדים מפני החלקה ועוד, דרך וילונות בצבעים ייחודיים ווילונות שונים לקישוט המשרד וליצירת היטלי אור עדינים במטבח, בסלון או בכל חדר אחר בבית. 

יתרונות וילונות מפלסטיק
חומר גלם גמיש

היתרונות המשמעותיים של וילונות פלסטיק כוללים את היותם בטיחותיים עבור ילדים והן עבור מבוגרים, טרנדיים ובעלי מקוריות עיצובית כך שלמעשה ניתן לעשות בהם כמעט כל שימוש רצוי ליצירת הבית עליו תמיד חלמתם. מאחר ומדובר בחומר גלם שאינו יקר ביחס לחומרי הגלם האחרים, ניתן לנסות כמה סוגים שונים של וילונות מפלסטיק עד למציאת הסגנון המתאים לכם ביותר. חשוב לבדוק כמה סוגים שונים של ווילונות מאחר ורמות החוזק הקיימות כיום בשוק משתנות מיצרן ליצרן ואפילו לעתים מסניף לסניף.
חומר גלם גמיש
עמידות ובטיחות
הוילונות החדשניים ביותר בתחום של וילונות מפלסטיק הינם וילונות PVC  המעניקים הגנה מלאה לבית וידועים כבעלי חוזקה שלא הייתה מוכרת בשוק המקומי עד כה. וילונות PVC מעניקים פתרון איכותי ואמין לבעיות של בריחת חום או קור בחדרים וכן מאפשרים מעבר כלי רכב והולכי רגל במקרים בהם יש צורך. וילונות אלו בעלי יתרון של חסימת כניסתם של מזיקים שונים לחדרים ושומרים על חדרי הבית נקיים ממזיקים שונים.
 
עמידות ובטיחות