עיצוב הבית
 

טפטים כחיפוי לקיר יתרונות

אופי ייחודי המשקף את תכונותיהם של דיירי הבית ומאפשר עיצוב שאין שני לו. 

ניתן להתאים את הטפטים לצבעי הווילון או צבעי הרהיטים, הריפוד או השטיחים, להוסיף הדפסים מיוחדים או סגנונות שונים של קווי מתאר ובאופן כללי להעניק לבית את המראה החלומי שתמיד רציתם.
טפטים כחיפוי לקיר יתרונות

טפטים כחיפוי קיר מעניקים מגוון עצום של יתרונות שונים ומגוונים. מגוון רחב וכמעט אינסופי למעשה של סוגי טפטים הקיימים כיום מעניקים לדיירים אופציות שונות שלא היו קיימות קודם לכן. לטפטים יתרונות רבים ממגוון היבטים. ראשית, מדובר באלמנט אותו קל להניח ולהסיר בבוא העת. מי שצבע פעם דירה או בית, יודע כי לא מדובר במשימה של מה בכך וישנו צורך בהשקעה מהותית של זמן, אנרגיה וידע להשגת התוצאה הרצויה. לעומת צביעת הקירות, טפטים כחיפוי לקיר יתרונות הינם נוחים לשימוש, קלים להדבקה ולהסרה.

טפטים לסלון
גיוון ושינוי – בשל היות הטפטים קלים להדבקה ולהסרה ישנה אפשרות כמעט תמידית להחליף ולגוון, להתאים ולהסיר, להוסיף או לשנות את דגמי הטפטים בהתאם לרהיטים בבית. בעולם דינאמי ומשתנה בו הרהיטים בביתנו מתחלפים כל כמה שנים, הרי שאותו צבע הנשאר במשך זמן רב עלול לשעמם. בין האפשרויות של טפטים כחיפוי לקיר יתרונות רבים המוצעים לאלו האוהבים לשנות אווירה ולעצב את הבית ברמה הגבוהה ביותר.
גיוון ושינוי מראה הסלון עם טפטים
שמירה על איכות הסביבה - ניתן למצוא כיום מגוון עצום של טפטים כחיפוי לקיר יתרונות ירוקים ואקולוגיים עשויים מבמבוק או קש ומעניקים לחדרים אווירה טבעית ונינוחה.
 
שמירה על איכות הסביבה
 
אחזקה קלה ופשוטה – בניגוד לקירות הבית המתלכלכים תדיר וקשים לניקוי, טפטים עשויים חומרי גלם אותם ניתן לנקות בקלות וללא מאמץ רב כך שקל הרבה יותר לשמור על הבית. לניקוי של טפטים כחיפוי לקיר יתרונות רבים מאחר ושלא כמו בכל מצב אחר, טפטים לקירות הינם חומר גמיש הניתן לניקוי בקלות וללא מאמץ כלל.