עיצוב הבית
 

תאורת חוץ

וספסלים, שבילים ובשעות החשיכה המאוחרות  - תפקידה להאיר חללים פתוחים כך שיהיה נוח לעשות בהם שימוש.

בעבר הייתה תאורת החוץ שמורה רק למקומות ציבוריים ועם השנים האחרונות תאורת חוץ מקבלת יותר ויותר דגש בעיצוב בתים. בעקבות ההתייחסות ההולכת וגוברת לתאורת חוץ ופנים וחשיבות האסתטיקה בעיצוב הגינה, ניתן לראות יותר ויותר דגמים במגוון רחב של עיצובים שונים.
תאורת חוץ

טרנדים של השנים האחרונות

בשנים האחרונות אנו עדים לגופי תאורה המגיעים אלינו הן מרחבי העולם והן גופי תאורה המיוצרים בארץ ברמה גבוהה ביותר ובאיכות שאין שנייה לה. על ידי החברות המייצרות גופי תאורה בארץ ניתן במקרים רבים לקבל שירות עד הבית  - הן שלל אספקה, התקנה, שירות ואחריות תיקונים לאחר ההתקנה במקרים של קלקול בנורות החוץ. עיצוב תאורת חוץ מצריך ידע לא רק בתאורה וחשמל – כי אם לא פחות מכך גם ניסיון רב באדריכלות ובעיצוב נוף. שילוב שני התחומים הללו הוא אשר מבטיח תאורת חוץ מתאימה לגינה ולחצר – המשרה בה את האווירה הרצויה.

טרנדים של השנים האחרונות
ייעוץ מקצועי

חשוב להשתמש בשירותיו של איש מקצוע בבחירת תאורת חוץ לגינה או לחצר מאחר ותכנון מיקומי התאורה, עוצמת התאורה וכן כיוון התאורה הינו משמעותי ביותר לצרכים השימושיים של בני הבית. גינה המתוכננת באופן מקצועי תמנע הצבת נורות שלא לצורך כאשר אלו יכולות לגזול לא מעט חשמל אם הן דולקות משך כל הלילה. כמו כן, התאמה נכונה של סוג התאורה ועוצמתה יכולים להתבצע באופן מקצועי אך ורק על ידי מעצב נוף בעל ניסיון רב שנים.
ייעוץ מקצועי
תועלות בתאורת חוץ

שילובים אפשריים של תאורת חוץ המביאים תועלת רבה לבני הבית הינם תאורת חוץ חסכונית או תאורה של נורות לד – הנורות החסכוניות ביותר לגינה שפותחו עד כה. אופציות נוספות הן שימוש בנורות הפועלות על בסיס תאורה סולרית שאינה עולה כסף לדיירים ועושה שימוש באנרגיה קיימת. 
 
תועלות בתאורת חוץ