עיצוב הבית
 

כלים סניטריים לאמבטיה

אווירה רצויה ולתמוך בעיצוב הקיים. כלים סניטריים לאמבטיה לרוב מסייעים בניקיון ובניקוז ולעיתים אף באחסון. בין הכלים השונים ניתן למצוא אסלות, כיורים, ברזים, ריצוף וחיפוי, ארון אמבטיה, ראש מים, מערכת דוש למקלחת וכדומה. בחירה בכלים אלו גם משפיעה על נוחות השימוש והניקיון וגם משפיעים על עיצוב החלל. כיום ניתן למצוא אותם במגוון חומרים, עיצובים, צורניות וצבעוניות כך שההיצע גדול והבחירה נהיית יותר קשה.

אסלות
תחום האסלות אינו שוקד על השמרים וכיום המבחר רב מאוד. בין השכלולים האחרונים ניתן למצוא מכלי הדחה סמויים שמוטמעים בתוך קיר גבס שנבנה במיוחד עבור ההסתרה. אסלות צפות אשר אינן באות כלל במגע עם הרצפה ועל כן מאפשרות ניקוי נוח של האזור, אסלה מונובלוק שכוללות את הניאגרה בתוכן, אסלה קצרה ועוד מגוון אסלות מעוצבות ומחומרים שונים כך שנתן אפילו למצוא אסלה מנירוסטה.   
כלים סניטריים לאמבטיה
מקלחונים
גם תחום המקלחונים מתעדכן עם רוח התקופה כך שכיום ניתן למצוא מקלחונים בעלי צורניות שונה ומחומרים איכותיים, (כגון זכוכית מחוסמת). כך למשל ניתן למצוא מקלחון עם שתי דלתות או דלת אחד, מקלחונים שנכנסים בתוך נישה קיימת ומקלחונים זוגיים שכוללים שני ראשי טוש לטובת מקלחת כפולה עבור זמן איכות אצל בני הזוג. בנוסף ניתן להזמין מקלחונים עם הדפס אישי ועוד. גם בתחום זה יש לשמור על ניקוי של דלתות הזכוכית כך שהשקיפות האלגנטית תישמר ולא תכהה מכתמי האבנית.
מקלחונים
ברזים
כיום ברז הוא יותר מרק מוצר פונקציונאלי ולמרות שניתן למצוא חידושים בתחום הפרקטי, ניתן גם למצוא ברזים מחומרים עמידים ובמגוון קווי עיצוב. ברז אומנם מהווה פריט יחסית קטן אך הוא בעל השפעה רבה על הרושם הכללי שנוצר כיוון שבאים עמו הרבה במגע והוא מאפשר הוספת טאצ' עיצובי. בין הסוגים השונים ניתן למצוא כאלה שמווסתים את הטמפרטורה הרצויה, יש כאלו שמותקנים בצד הכיור ולא בהכרח במרכז, ויש ברזים חבויים כלך שכל שנותר הוא להתרשם מזרם המים שגם על צורת נפילתם חשבו מראש.
ברזים