עיצוב הבית
 

עיצוב חלונות באמצעות צמחייה

הרחק ממנו אך הטבע פועם בנו ומהווה חלק בלתי נפרד מאתנו. גם אם נסרב לבקר בו ולכתת רגלינו לטייל בשמורות הטבע, הרי שהוא חלק בלתי נפרד מחיינו והדבר בא לידי ביטוי בטרנדים עיצוביים חדשים. גם אם בחרנו לגור הרחק מן הטבע במרכזי הערים בבניינים גבוהים, הרי שתמיד אנחנו מחפשים קשר כלשהו לאדמה ולצמחייה. 

להביא את הטבע לעיר
מסיבה זו ככל הנראה בבתים רבים נראה צמחייה מעוצבת, גינות על גגות, אדניות פורחות ובשנים האחרונות החיל טרנד נוסף של עיצוב חלונות באמצעות צמחייה. הטרנד הזה הוא לא אופנה חולפת אלא יותר צעד שמבטא מגמה של חזרה לטבע. גם אם רובנו לא יכולים לגור בתוך הג'ונגלים והיערות העבותים, הרי שבהחלט ניתן להביא אותם אלינו. וכך, במקום לראות מחלון הבית ג'ונגל בניינים, ארובות וקו אופק לא נקי, נשקפת מבעד לחלון תמונה ירוקה ופסטורלית.
עיצוב חלונות באמצעות צמחייה
כמו אוויר לנשימה
מעבר למראה היפה והמיוחד, מדובר באוויר לנשימה. נחנו משפעים את הסביבה שלנו בצבע ירוק שתורם לאיזון האנרגטי שלנו ומעשיר את החמצן סביבנו. אנחנו מייצרים בבית אווירה של צמיחה, גדילה, התחדשות וחיבור לטבע ובך משנים את התפאורה שבה אנו חיים. עיצוב חלונות באמצעות צמחייה מאפשר לנו לשנות את המציאות באמת, וברבות הימים לא נופתע אם נגלחה שבניינים במרכזי הערים הפכו להיות מעין ריאות ירוקות. 
כמו אוויר לנשימה
לא די באדנית
אם בעבר הצבת אדנית ירוקה הספיקה כדי לייצר תחושה של קרבה לטבע, הרי שכיום אין די בכך. אדניות ענק עם צמחייה ענפה מפארות בניינים רבים, ניתן אפילו לבנות גינת ירק קטנה על אדן החלון, כזו שתניב עשבי תיבול ריחניים וגם תשפר את הנוף שנשקף מהחלון וניתן אפילו בלב הבית להציב אקווריום ענק עם צמחייה מוריקה בתוכו. בדרך זו אנו מטשטשים את ההבדל בין הפנים והחוץ, ומעלימים את הגבול הגס שבעבר חצץ בינינו ובין העולם, בינינו ובין הטבע. 

את הקרבה של האדם לטבע לא ניתן להוציא מתוכנו. נוצרנו ממנו ואנחנו תמי שואפים להגיע אליו. כעת, בזכות עיצוב חלונות באמצעות צמחייה ניתן להביא את הטבע אלינו וליצור לנו עולם ירוק יותר. 
לא די באדנית