עיצוב הבית
 

רהיטים לחדר ילדים

המקום הראשון בו ניתן להביע את כל הדאגה והאהבה וזאת ע"י עיצוב החדר. אז במה דברים אמורים? על רהיטים לחדר ילדים  קודם כל להיות בטיחותיים. כלומר לוודא שהם ללא פינות חדות, ללא חלקים רופפים, עומדים באופן יציב, קשיחים, עמידים, עשויים מחומרים שאינם רעילים וללא חלקים קטנים. לאחר מכן יש לוודא שהם בעלי צבעים שמחים ונעימים, כאלו שייצרו אווירה רגועה ונינוחה.

השפעת הגוונים
הרבה רהיטים לחדר ילדים  צבועים בצבעי פסטל, צבעים לא כהים מידי ועל הסקאלה של הצבעים היותר בהירים. באופן שכזה חדר הילדים שומר על מראה רגוע, עם תום ויוצר אווירה של שנעים לשהות במחיצתה. אווירה זו חשובה מאוד גם כיוון שחדר הילדים משמש מקום משחק לשעות היום וגם כיוון שבמקום זה הילד שוקע בשנת לילה ובמקביל הצבעים האלו הם הדבר הראשון שהוא יראה השקם בבוקר. כך שהצבעים משפיעים הן על אופן השינה ובמקביל על אופן ההתעוררות של הילד.
רהיטים לחדר ילדים
ילדים ודמיון
הדמיון הנו אחד הדברים המרגשים והמרתקים שקשורים לילדים. ילדים הם יצורים קטנים שעדיין לא הטמיעו צורות חשיבה מקובלות, אלא עדיין חופשיים לפרש לעצמם את העולם מבלי תכתיבים ונורמות. כיוון שחדר הילדים מהווה מקום בו הם מבלים רבות, חשוב להשקיע ברהיטים כך שיתמכו וישאירו מקום לדמיון, יתמכו ויהוו זרז. על כן ניתן לא פעם למצוא רהיטי ילדים בעלי צורות אמורפיות לטובת השארת מקום לדמיון, או לחלופין רהיטים עם איור או צורה של דמות כלשהיא, כך שהילדים יכולים להתחבר אליה ולהמציא עבורה עולם שלם.
התאמת עיצוב חדר לעולם הילדים
של מי החדר?
כאשר הילדים עדיין מאוד קטנים הרי שאין ברירה אלא להחליט עבורם אילו רהיטים יכנסו אליהם לחדר, אך כאשר הם גדלים הסיטואציה מעט שונה כיוון שגם להם כבר יש דעה, והיא אפילו די מוצקה. בסיטואציות כאלו לא פעם יש חילוקי דעות בין רצון הילד למבוגר ועל כן יש לזכור שיש לתת לילד דרך להביע את עצמו כך שמוטב לזרום עמו ובמקביל להכווין את דרכו. 
מעצבים חדרי ילדים