עיצוב הבית
 

מבצעים רבותי - חדרים לילדים במבצעים

לרכוש ריהוט ילדים מתקדם, תפארת חדר מפוארת באופן ניכר, ואפילו – התקני אחסון מיוחדים שירצו כל ילד וילד. חוויה מיוחדת להורים וילדים מחכה רק לכם בחנות מוצרי הילדים.

חדרים לילדים במבצעים

ריהוט מפואר לחדר הילדים

מיטות יחיד לילדים, שולחנות כתיבה קטנים, כסאות ומתקני שעשוע לחדרי ילדים מוצעים לכם במחירים חסרי תקדים. כחלק מרכישת חדרי ילדים במבצע – תזכו לכל פריטי הריהוט הללו במחירים הזולים ביותר בארץ, ובתנאי תשלום אטרקטיביים במיוחד! ריהוט מפואר לחדר הילדים מספק נוות וכייף אינסופי עבור הילדים, יוצר חוויה מהפנטת ומשכרת חושים עבורם, וגורם להם לא לרצות לצאת מהחדר!

ריהוט מפואר לחדר הילדים

תפאורת חדר הילדים

כל פריטי התפאורה מוצעים לכם במחירים נוחים מתמיד: שטיחים לחדרי ילדים, טפטים מעוצבים, ווילונות חלון מכל הסוגים מבד ועד פנלים, מגלילה ועד וילון רומאי לילדים. תפאורת חדר הילדים, בשונה מתפאורת יתר החדרים מלווה כולה בדמויות המצויירות האהובות עליהם, בציורים ממוחשבים של בעלי חיים, ובכל מיני איורים מצויירים, לרבות איורי נוף, שימשכו את תשומת לבם של הילדים שלכם. רכישת תפאורת חדר הילדים חייבת להיעשות בצורה מתואמת: תיאום בין השטיח לטפט, ובין הטפט לוילון ישיג עבורכם תוצאות עיצוב רצויות וגם חדר ילדים מהנה במיוחד עבור כל ילד וילד.

תפאורת חדר הילדים

התקני אחסון לחדר הילדים

ארונות חדרי ילדים בכל סוגי העיצוב, שידות חדרי ילדים, מדפים קטנים לאחסון קל ונוח, ועוד. התקני האחסון הללו מספקים את רצונם של כל הילדים, מסבים להם נוחות בחדר וכמובן – משפרים לאין ערוך את עיצוב החדר. התקני אחסון מעוצבים באופן מקורי ומותאם עבור החדר שלכם מחכים לכם בחנות מוצרי הילדים. התקני אחסון אלו יכולים להיות ניידים או נייחים על הקירות כשהם ממוסמרים או מוברגים אליהם. שיטת הצמדת המדפים הוא לרוב באמצעות קידוח, אלא שהמדפים החדשים קלים משמעותית לביצוע הפעולה. אתם תצטרכו לקדוח רק את הבסיס, והמדף ייכנס לתוכו ויינצר בפנים כך שלא יוכל ליפול. לרוב, בסיס המדפים עשוי ממתכת כלשהי, והמדפים עצמם עשויים מעץ, פלסטיק או כל חומר אחר המשתלב בחדר.

רשת רהיטי דורון יוצאת בימים אלו במבצעים מיוחדים על קולקציית רהיטי הילדים באתר, בקרו באתר הרשת לפרטים נוספים.