עיצוב הבית
 

חלונות עץ אלומיניום

במאמר זה נפרט אודות חלונות עץ אלומיניום, החלונות שישפרו את העיצוב הביתי, ויתרמו רבות לבידוד הבית מבחינה אקוסטית ואקלימית. בחלונות אלו – עמידות הוא שם המשחק. בחלקם החיצוני תוכלו לחזות בפרופיל אלומיניום עמיד, בוהק ויפה. פרופיל עמיד גם בתנאי סביבה קשים הכוללים גשמים, לחות ומצבים נוספים. בחלק הפנימי תוכלו לחזות בפרופיל עץ יפה ומעוצב, מותאם לכל סגנון עיצוב ביתי, וחשוב מכך: מבודד את ביתכם מרעש והשפעות מזג אוויר באופן המובהק ביותר. כפי שברזל הוא החזק במוליכים, העץ הוא החזק שבמבודדים.

חלונות עץ אלומיניום

מענה לכל כל דרישות הלקוח

ודאי זכור לכם מימי העבר כי לקוחות התלוננו על שחיקה של העץ בחלק החיצוני של חלון הבית או על כך שפרופיל מתכת פנימי אינו בהכרח המבודד האיכותי ביותר. חלונות עץ אלומיניום פותרים בדיוק את הבעיות הללו ומספקים עבורכם גם עמידות, וגם בידוד איכותי. חלונות אלו יזכו כל בית אב בו יוחלט לרכוש אותם, ויתרמו רבות לעליית השווי שלו באם מדובר בנכס להשקעה. בעלי נכס למגורים יזכו את הדיירים בחלונות האיכותיים ביותר שישנם בשוק.

מענה לכל כל דרישות הלקוח

פתרון עיצובי ראשון במעלה

חלונות אלו ניתנים לרכישה בצורות עיצוב שונות, ובמגוון רחב של צבעים. ניתן להתאים את החלונות הללו לכל בית אב בו מבקשים להתקין אותם. התייעצות מהירה עם צוות מעצבי הפנים של חברת השיווק תניב עבורכם עולם ומלואו. חברת שיווק אשר מוכרת חלונות עץ אלומיניום צריכה לדעת להתאים חלונות לכל סוג של בית, מכל עיצוב שהוא.

פתרון עיצובי ראשון במעלה

מחיר חלונות עץ אלומיניום

ללא ספק, נדרשת השקעה כספית, אך אם היא גדולה עליכם ניתן לפתור את הסוגייה בשלל דרכים. תמיד ניתן למצוא חלון באותו עיצוב ובאותו צבע כפי שביקשתם, אך עם הרכב חומר מעט שונה שיתרום לירידה במחיר. כמו כן, ניתן לרכוש חלון אלומיניום מלא או עץ מלא, פעולה שלבטח תוזיל את המחיר אך לא תאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שהוצגו לעיל. במידה ולא תמצאו כל אלטרנטיבה, ניתן לעתים להקל בתנאי התשלום, לבצעו בתשלומים, ולשלם בתשלומים דחויים באמצעות המחאה או העברה בנקאית.

לפרטים נוספים אודות חלונות עץ אלומיניום ניתן ליצור קשר עם החברה!