עיצוב הבית
 

טפטים לחדרי ילדים

מעוניינים לשפר את מראה חדר הילדים שלכם מבלי להוציא הון עתק על צביעה אומנותית? זקוקים לפתרון עיצובי מהיר מאין כמוהו? רכשו עבורם טפטים לחדרי ילדים! טפטים אלו יודבקו על קירות החדרים שלהם ויאפשרו הנאה מקיר צבעוני מבלי שהועברה עליו מברשת צבע בפועל. במאמר, נסביר מה נדרש מכם לעשות בטרם התקנת הטפטים, ומהן אפשרויות הבחירה שלכם בתחום מרתק זה.

טפטים לחדרי ילדים

הכנת הקירות לקראת הטפטים

 

עליכם לדעת עבור אלו קירות נדרשים טפטים, ולדאוג להכנה מוקדמת של קירות אלו: מילוי באמצעות מרית (שפכטל) של החורים, הקילופים, והסדקים השונים, ביצוע עבודות טיח מחדש במידה והקיר במצב שחוק לחלוטין, וכמובן – צביעה של הקיר בצבע אחיד כלשהו, לרוב – לבן. פעולות אלו מהוות פעולות הכנה שיתרמו לתחזוקה הטובה ביותר של הקיר והישרדותו בהינתן שיש עליו טפט.

הכנת הקירות לקראת הטפטים

בחירת הטפטים

בחירת הטפטים הנה בחירה שיכולה להתבצע במספר ערוצים:

1.  רצון הילד– טפטים לחדי ילדים מכילים דמויות מצויירות, בעלי חיים בפורמט קריקטורה, נופים יפים, ועוד. במידה והילד גדול מספיק על מנת לתקשר אתכם, סביר שכבר בחנות מוצרי הילדים הוא יידע אלו טפטים הוא מעוניין שיותקנו בחדר שלו.

 

2.  בחירה לפי סוג עיצוב החדר– במידה ותחליטו לבחור טפטים לחדרי ילדים לפי אמת מידה זו עליכם להתבונן בחדר, לזהות מהם הצבעים והגוונים השולטים בו ולהתחקות אחר טפטים לחדרי ילדים המתאימים ביותר לעיצוב זה. כמובן שניתן להתייעץ עם מעצבי פנים המתמחים בהתאמת טפטים לחדרי ילדים על מנת לבחור בעיצוב שיזניק את רמת עיצוב החדר בצורה ניכרת.

בחירת הטפטים

מחירי טפטים לחדרי ילדים

המחירים משתנים בהתאם לסוג הטפט, חומרי הייצור ממנו הוא עשוי, וסוגי האיורים או העיטורים שיש עליו. בהינתן שתרכשו טפטים רבים ניתן, על פי רוב, לבקש הנחה מטעמים סיטונאיים. במקרים מסויימים ניתן לרכוש טפטים בתנאי תשלום נוחים, כולל פריסת החוב לתשלומים. חשוב לציין כי ניתן לפתור את סוגיית המחיר גם על ידי בחירת טפטים בעיצוב דומה לעיצוב שביקשתם, אשר מחירם מתומחר נמוך יותר. בחנות למוצרי ילדים תוכלו להשיג ביעילות ובקלות את הטפטים המבוקשים עבור חדר הילדים שלכם.

 

למידע נוסף אודות טפטים לחדרי ילדים ניתן ליצור קשר עם החברה בכל עת!