עיצוב הבית
 

טיפים להתאמת צבע לבית

במאמר זה נדון בטיפים שונים להתאמת הצבע לבתים שלכם. במאמר יסתמך על סוג העיצוב שאתם מייחלים לבית שלכם, וידגים כיצד ניתן להשתמש בצביעת קיר על מנת למצב את האג'נדה העיצובית שלכם וליצור קירות שיתאימו בדיוק למקרה המדובר. צביעת קירות ניתנת לביצוע עצמי או בהסתמך על עבודות קבלן. במאמר זה נלמד מה נדרש מהקירות שלכם מבחינת הקונטור על מנת לספק עבורכם תשתית עיצובית כבקשתכם.

טיפים להתאמת צבע לבית

צביעת בית בעיצוב מודרני

בצביעה זו יש להשתמש בלבן או בצבע קרם. הקרם הוא צבע כהה יותר מן הלבן אשר מזכיר קרם שמנת בפיגמנט שלו: גוון בהיר מאד של בז' אשר כמעט לבן לחלוטין. צביעת כל קיר וקיר שלכם בצבעים שכאלו יכולה לקדם את התשתית לעיצוב המודרני. המלצה שלנו היא לצבוע את רוב הבית בלבן, וחדרי אירוח כמו הסלון – בצבע קרם. בחדרים אינטימיים כמו חדרי השינה שלכם – נמליץ לצבוע את הבית בצבע קרם חזק יותר מזה הקיים בסלון, כזה שכמעט נוטה לורוד.

צביעת בית בעיצוב מודרני
צביעת בית בעיצוב עתיק
 
הבית העתיק מכיל צבעים כהים יותר מהבית המודרני, בהם הצבע השולט הוא החום, על מנת להידמות לעץ ככל הניתן. צביעת קיר בצבע חום היא אקט שכמעט אינו מתרחש במציאות, ולכן על מנת להכניס עיצוב עתיק לבית שלכם נהוג להקהות מעט את הצבע הלבן שאתם צובעים איתו את הבית. צבע הקרם שהודגם בפסקה הקודמת יבוא לביטוי רב יותר בסגנון צביעה זה, ואפילו יישקל לצבוע בצבעים בז' מוחלט חלק מן הקירות. אם אתם יודעים שישנו חדר עם מערכות ישיבה מרובות ברהיטים חומים, לדוגמה, יש לשקול לצבוע את הקירות בבז' על מנת להשיג תאימות חזקה בין הרהיטים לקירות. 
צביעת בית בעיצוב עתיק

צביעת בית בעיצוב משולב

במקרה שכזה יש להתאים בין החדר המיועד לצביעה – לצבע. בחדרים בהם ישנם רכיבי אלומיניום ונירוסטה רבים כמו המטבח או המקלחת הצבע הלבן המוחלט הוא הפתרון המושלם עבורכם. לעומת זאת, בחדרים בעלי אמירה אישית יותר כמו חדרי השינה מקובל יותר להשתמש בצבעים כהים בניטייה ורודה לחדרים בעיצוב מודרניים ובז' אם אלו בתים בעיצוב עתיק או עירוני-ישן.

צביעת קירות הבית בצורה מומלצת מניחה את הבסיס העיצובי הרצוי לכם!