עיצוב הבית
 

ייעוץ לרכישת ריהוט מעוצב

במאמר שלפניכם נשיא עבורכם מספר עצות לרכישת ריהוט מעוצב. המאמר ישיא עצות במגוון רחב של נושאים: החל ממראה הסלון שלכם, כלה בחדרי המגורים ועד למראה המטבח והמקלחת. המאמר יתייחס לסוגי עיצוב רבים שאתם מבקשים להנחיל לבתים שלכם, וימפה את העיצוב כך שתשיגו את מבוקשכם בקלות וביעילות רבה:

רכישת ריהוט מעוצב

ייעוץ לריהוט הסלון

במידה ותבקשו להנחיל לבית שלכם עיצוב עתיק, מומלץ להיעזר בריהוט העץ בעל הגוונים החומים והכהים. במערכות הישיבה , יש לדאוג לכורסאות עם בסיס שנראה כך, וריפודי זמש או עור. צבעיהם יהיו כהים: חום, כחול כהה, ועוד. המזנון יתבסס גם הוא על העץ, ויוכל להיות בעל דלתות עץ או זכוכית. בחירת הפרזול למזנון תלוי בסוג הדלתות שלו. עבור דלתות עץ, הבחירה היא חופשית. מומלץ שהחומר יהיה זהה לחומר של המזנון או לבחור ידית אלומיניום קטנה. במידה והדלתות שהותקנו הן מזכוכית מומלץ לרכוש ידיות עץ מאותו החומר של חלקו האחורי של המזנון, בגודל קטן.

ייעוץ לריהוט הסלון

כאשר מדובר בעיצוב מודרני, נמליץ לרכוש ריהוט כמה שיותר קרוב לגוון הלבן: ספות עור צבע קרם, ספות בד לבנות, ועוד. מבחינת סוג הבד, מומלץ שיהיה זה המיקרופייבר למניעת היווצרות כתמים. ארונות ומזנונים מודרניים יהיו אף הם צבועים לבן או צבע בהיר דומה, עם ידיות פרזול כסופות או מוזהבות גדולות, עשויות נירוסטה או אלומיניום.

עיצובים יוקרתיים בסלון

ייעוץ לריהוט חדרי המגורים

חדרי המגורים העתיקים מתאפיינים בשולחן כהה בעל מראה עתיק: רובו צבוע בחום כהה, המגירות שלו מכילות ידיות פרזול עתיקות קטנות ממתכות שונות, או ידיות עץ גדולות. מיטה זוגית בעיצוב עתיק ניתנת אף היא למיקום בבית. חשוב למצוא מיטה בעלת גילופי עץ מתקדמים או עבודת נפחות מתקדמת במידה ומדובר בבסיס מתכתי.

ייעוץ לריהוט חדרי המגורים

לעומת אלו, חדרי מגורים מודרניים מכילים שולחנות בעלי מראה בהיר יותר: חום בהיר או בז'. לשולחנות מקובל לחבר באמצעות הברגה מדפים העשויים מאלומיניום כסוף או אפור. המיטות נראות בעלות מראה סטנדרטי אך מעוצב בצורה מודרנית כפי שניתן להבחין מיידית. ארונות האחסון בחדר המודרני ייראו לבנים, ויהיו עשויים מעץ צבוע בלבן או עץ המצופה במזונית לבנה. כמו כן, בבית המודרני פרופיל החלון של כל חדר יהיה כסוף או לבן, בשונה מבתים בעלי צביון עתיק בהם הפרופיל הוא חום או אדום כהה.

גם בתחום רהיטי גינה מעוצבים ישנן בשורות חדשות. חומר העיצוב הנפוץ בגינה הנו אלומיניום, וכאשר הוא משתלב עם עץ או ברזל ונירוסטה, הוא יכול ליצור עיצוב ייחודי ומודרני. בגינה רצוי להשתמש בחומרים עמידים לנזקי שמש וגשם, וכן שינויים קיצוניים במזג האוויר, ולכן חומרי המתכת הם החומרים השולטים בכל קווי העיצוב בגינה הביתית. כמו כן, שילוב אלגנטי של נגיעות זכוכית או אלמנטים דקורטיביים אחרים מראטן או פלסטיק יכולים לשדרג מאוד את המראה הכללי של רהיטי הגינה.