עיצוב הבית
 

עיצוב מטבחים

עיצוב המטבח הביתי מהווה אחת מהמשימות החשובות בעשייה הביתית. מדובר בחדר הפעיל ביותר בבית, בו עוברים צינורות כל התשתיות מחשמל ועד תקשורת. בנוסף, חדר זה חשוף לטמפרטורות משתנות של חום וקור. לכן, נדרש עיצוב מטבחים בטיחותי ויפה אשר יספק קודם בטיחות ואפשרות לאכלס את הבית, ולאחר מכן עיצוב באיכות בלתי מתפשרת.

עיצוב מטבחים

הקשר בין רכיבי עיצוב המטבח לבטיחות

 

הקשר הוא קשר גורדי היוצר תלות בל תנותק. עיצוב המטבח כולו מעץ, למשל, אינו מעשה חכם בשל החשיפה למים באותו חדר, ובנוסף – חשיפה לקור וחום אשר פוגעים ברכיבי עץ בטמפרטורות גבוהות. גם הצבת המכשירים עוד בטרם סודרה רשת החשמל מהווה טעות, שכן רק בתום הסידור, כשהשקעים יהיו במקומם וכל שנותר הוא לאשר טופס 4 למבנה (טופס אישור מהרשות המקומית לאכלוס המבנה) תוכלו לדעת בדיוק היכן נקודות החשמל במטבח ולפיכך להתאים את רכיבי החשמל השונים. לאחריהם ניתן יהיה לגבש עיצוב מטבח מבחינת תפאורה מבנה השיש, וכו'.

הקשר בין רכיבי עיצוב המטבח לבטיחות

מהו טופס 4 ומדוע לעתים הוא מצריך שינוי עיצוב מטבחים

טופס 4 הוא טופס המאשר שהנך יכול להשתמש בנכס החדש שלך לצורכי אכלוס. זהו הנכס עליו יש לך בעלות או שהנך משלם עליו משכנתא. בדיקות רבות של מהנדס העירייה נעשות במטבח בשל מורכבותו. הוא בודק את תשתית החשמל שם, ורמת החשיפה לדליקות, ומשווה אותם עם הנעשה מבחינת התפאורה המהווה עיצוב מטבחים: ריצוף, חיפויים ושיש. במידה ויש סתירה בין התשתיות לעיצוב זה מדווח בטופס 4 ועל בעל הבית לתקן את הליקוי בטרם יקבל אישור לאכלס את הבית.

מהו טופס 4 ומדוע לעתים הוא מצריך שינוי עיצוב מטבחים

טיפולים שוטפים למטבחים

חשוב לבצע הורדת עובש מן הקירות. עובש זה נוצר לאחר שהצטברו הפרשי חום וקור עליהם והם לא עברו סיוד תקופה ארוכה. בנוסף, יש להקפיד לנקות את כל המכשירים הנמצאים במטבחים כולל את אלו הניידים על מנת לשמור על מטבח הגייני ובעל אוריינטציה חיובית. במידה וידיות פרזול הארונות שלכם עשויים מחומרים מתכתיים מתחלדים יש לנקות אותם באופן תקופתי, ולבצע את כל סוגי הטיפולים לרבות הסרת חלודה. מדיי פעם רצוי לצבוע מחדש קיר דהוי או להחליף טפט קיר שהתיישן וזקוק לשינוי מרענן.