עיצוב הבית
 

מערכות ספא מקצועיות

האם גם אתם מוצאים את עצמכם מבקרים בבתי ספא לעתים תכופות, תוך טיפוח קשרים מעמיקים עם מטפלים? הידעתם כי תוכלו לחסוך לעצמכם אלפי שקלים כל חודש בביצוע אותה הפעולה בדיוק בדרך אחרת? מערכות ספא מקצועיות מוצעות לך, חובב ספא יקר, למיקום מזדמן בבית ובחצר. הידעת כי תוכל להמשיך לשמור על קשר עם המטפל שלך? בין אם מדובר בעיסוי, טיפול פנים או כל סוג אחר של טיפול, ניתן לקבוע זמן טיפול בביתך. בכך, תמשיך בהוצאות הטיפול אך ייגרעו הוצאות הספא שלך בחודש.

מערכות ספא מקצועיות

חיסכון הביקור בספא חיצוני

כידוע, מעבר להוצאות הטיפול עבור רבי האומן, ישנן הוצאות לוגיסטיקה, שימוש בג'קוזי, ותשלום להנהלת הספא. כל אלו נכללים בכרטיס הכניסה שאתם משלמים. שיחה טובה עם המטפל שלכם, ובירור המחירון שלו ללא קשר לספא שמעסיק אותו יכולה לחסוך לכם כסף אם כבר יש לכם מערכות ספא מקצועיות: פשוט תזמינו את המטפל אליכם הביתה תמורת המחיר שהוא גובה. ניסיון העבר הוכיח כי הפעולה חסכה ללקוחות רבים כסף, וזאת על אף המחיר אותו יש לשלם על מערכת הספא הביתית במעמד הקנייה. אחרי הכל, משלמים כאן על נכס ולא על מוצר מתכלה כמו מזון, שתייה או דלק למכונית, ולכן באמצעות הפרש ההוצאות ניתן להחזיר את ההשקעה.

חיסכון הביקור בספא חיצוני

טיפול ספא בבתים הפרטיים שלכם

סביר שאם אתם פוקדים את מכון הספא שלכם לעתים קרובות, כבר יצרתם קשר עם מטפלים אשר טופח קשר חזק בינכם לבינם. חשבו על הסנריו הבא: אתם מארחים את הדמות הכל כך חשובה לכם לחיים כמו המעסה או מטפל-הפנים בבית הפרטי שלכם, על מערכות ספא מקצועיות שאתם רכשתם, ואתם מיקמתם אותן היכן שהם ממוקמות. בכך, תחסכו לעצמכם את הריטואלים הקבועים שבביקור בספא: תורים בטלפון וצפיפות בכניסה, ותהפכו גם את תחילת הבילוי לכייף גדול!

טיפול ספא בבתים הפרטיים שלכם

צמצום בהוצאות הדלק השוטפות

אחת מההוצאות השוטפות שכל בעל משק בית לא שש להודות בהן היא הוצאת הדלק. אלפי שקלים כל חודש, וניסיון לטקס עצה כיצד לצמצם דלק. כל סוף חודש – אותם ההרגלים. מעתה, חוסכים בהוצאות הדלק ומבצעים טיפולי ספא על מערכות ספא מקצועיות בבתים שלכם. לקוחות הידועים כחובבי ספא כבדים כבר דווחו על שיפור בל יתואר בהוצאות הדלק שלהם.