עיצוב הבית
 

מערכות ספא

מערכות ספא זו לא המצאה חדשה, מערכות ספא דומות היו בתקופות הקדומות יותר והיו ידועים בתרומתם הגדולה למערכת של הגוף והנפש. המפגש של חברים במרחצאות הספא בתקופות הקדומות, העניק לא רק בריאות אלא  גם  הנאה חברתית.  הספא הגיע ממעיינות טבעיים שהיו קיימים במקומות שונים בעולם שלמים של מעיינות אלה היו סגולות רבות לריפוי הגוף. יש הרבה סוגים של מערכות ספא, לא רק ג'קוזי אלא סאונה רטובה או יבשה שגורמת לזרימה טובה של הדם ופותח את דרכי הנשימה, הסאונה מסייעת בשריפת השומנים ובניקיון הגוף. מערכות ספא, בנויות לרוב מחומר הנקרא אקריל ויש בהם מערכות מיוחדות ומשוכללות של טיהור מים.

מערכות ספא

השכלולים השונים במערכות הספא

מערכות ספא מערכות שכיף לשבת בהן וההרגשה היא של נוחות מקסימלית, יש הרבה מערכות ספא שהן מותאמות למבנהו של גוף האדם. ניתן  לכוון את המים במערכות הספא לכיוון הרצוי ולהגביר או להוריד את החום לפי הצורך. יש הרבה אנשים שמעוניינים יותר לרכוש מערכות ספא כי הן הרבה יותר נוחות ומרווחות מאשר ג'קוזי הבנוי לאדם אחד או שניים. יש מערכות ספא משוכללות כמו כאלה שהן מוארות בלילה ויש כאלה שיש בהן גם מוסיקת רקע נעימה שרק מנעימה את השהייה בהן.  יש  היום צנערכות ספא שהן כל כך משוכללות שאפילו אין צורך להגיע למעסה מקצועי כי המערכת עושה בהחלט את העבודה שלה.

השכלולים השונים במערכות הספא

למי מיועדות מערכות ספא פרטיות?

 

מערכת ספא משלכם היא הנאה של פרטיות מלאה. יש כאלה שמעוניינים להיות לבד ולא בתוך הרבה המון או אנשים שמקימים רעש ומהומה בכל מיני מקומות שבהם יש ספא ובריכות שחיה. באמצעות התקנה של מערכת ספא, תוכלו לבחור עם מי אתם מעוניינים להיות בפרטיות ובכיף שלכם.  ניתן לציין, כי באמצעות השקעה חד פעמית על מערכת ספא פרטית, תוכלו בעתיד לחסוך הרבה כסף בביקור במכוני ספא.  מערכת ספא אינה זולה, ולכן יש לבחור את המערכת שתתאים לכם גם מבחינת האיכות וגם מבחינת המחיר, וחשוב שתתייעצו עם אנשי מקצוע המתמחים במערכות הספא השונות כגון החברה המוכרת בריכות שחיה ביתיות יגל.

למי מיועדות מערכות ספא פרטיות?