עיצוב הבית
 

לעצב את הקמין הביתי

או צפו בהם במהלך סרטים בהם מתועדים בתים עתיקים, בדרך כלל בצרפת ואנגליה של תקופת הרנסנס וסביבתה הקרובה. מדובר בתנורים אשר הדופנות שלהם עשויות מלבני בניין מעוצבות, היוצרות חור. בתוכו נערמים קרשי עץ שנשרפים ובכך מספקים חימום לבית. אם נדמה לכם שסידור זה הוא ממכם והלאה, אתם לא היחידים. לכן, הומצא תנור מעוצב בדיוק בצורה זו. תנור חשמלי אשר צורתו הגרפית היא אותו חור שיצר הקמין, לעתים עם הצבעים של הלבנים. גם להבת האש אינה אמתית, אלא תפאורה שמספקים יצרני התנור בשעה שהוא מחובר לחשמל.
לעצב את הקמין הביתי

מתאים במיוחד לבית בעיצוב כפרי או בית בעיצוב עתיק

ברבים מן המקרים עמלתם על עיצוב המטבח שלכם והרגשתם שמשהו חסר: "איפה תנור הקמין"? שאלתם את עצמכם, תוך ידיעה שזה לא משהו מציאותי בימינו, במיוחד כאשר ישנם ילדים וחיות מחמד בבית. שירות קמינים בצפון מציע לכם קמין חשמלי המספק את כל התפאורה של קמין אמיתי ובכך מחזק את הזיקה של הבית שלכם לזו העתיקה או הכפרית מבלי שהצתתם גפרור אחד! בנוסף, תנור זה נחשב לחסכוני בחשמל ביחס לתנורים חשמליים בעלי מראה סטנדרטי, ולכן רכישה זו תחזק את הזיקה העתיקה בבית וגם תתרום לכם לחיסכון בחשמל.

בית בעיצוב עתיק

קמינים במבחר מגוון בהתאם לגודל ולמראה-עיצובי

בחנות קמינים בצפון ניתן להתרשם מהמבחר הרב שיש בחנות. חשוב להתאין אותו לפי סוג המטבח, ומידות השטח שהקצבתם להצבת התנור. כך, למשל, אם הקצבתם מידה גדולה והבית בעיצוב עתיק שאינו כפרי: עיצוב כמו בעיר העתיקה, למשל, ניתן לרכוש קמין גדול ומלבני. זאת לעומת מקרה של שטח הקצאה קטן, והבית בעיצוב כפרי. במקרה זה חשוב לרכוש קמין קטן בצורה קשתית. קמינים בצפון היוו מוצרים פופולריים מאז ומעולם בעקבות ריבוי בתים בסגנונות עיצוב אותנטיים כמו אלו שהוסברו כאן. בשונה מאזורים כמו המרכז, למשל, בצפון - תופעת העיצוב בסגנונות העתיקים נחשבת נפוצה למדי. יצויין שניתן לרכוש קמינים ללא המראה העתיק של לבנים בערימה, אלא קמין שחור חלק המתאים לבתים בעיצוב מודרני.
קמינים במבחר מגוון