עיצוב הבית
 

טכנולוגיות חימום מתקדמות עם קמין חשמלי

שנמצאות לידו. קמינים חשמליים נועדו לפתור לכם בדיוק בעיה זו. אלו תנורים אשר נראים בדיוק כמו אלו בימי הביניים והרנסנס, ללא אש חיה, עם מראה חיצוני המזכיר את מעטפת הלבנים, דלת אש מזכוכית ואפילו תפאורת אש: התנור נצבע בהולוגרמות של להבות כתומות מרגע שחובר לחשמל!

טכנולוגיות חימום מתקדמות

קונספט עיצובי עתיק ללא חסרונות

ברור שרכישת קמין אמתי הייתה מחייבת אתכם לטפל בו, לנקות אותו, לבצע כיבוי להבות על מנת לטפל בו טיפולים שבועיים וחודשיים, ולאלץ אתכם לתחזק אותו ממש כמו שאתם דואגים לילדים ולחיות המחמד שלכם. קמינים חשמליים הם מבחינתכם תנורים רגילים לחלוטין, ללא תחזוקה, מבחינת "שגר ושכח". ההבדל היחיד הוא שמעצבים מיומנים עיצבו עבורכם תנור שנראה בדיוק כמו הקמין העתיק. אנו ממליצים לרכוש אותו במיוחד אם חדר המטבח שלכם מעוצב בסגנון כפרי או עתיק. הדבר יוסיף למראה זה לאין שעור, ויאפשר לכם ליהנות מעיצוב ייחודי כפי שכמהתם מאז ומעולם.

קונספט עיצובי עתיק

תנורים המחזקים את תחושת האותנטיות

גוף התנור שנראה כמו אסופת לבנים או רקע שחור, דלת הזכוכית בעיצוב העתיק, והאש הנראית למרחוק גורמים לחיזוק תחושת האותנטיות בבית. חיזוק זה הוא בדיוק מה שאתם צריכים בבתי בסגנון כפרי או עתיק. גם אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, תוספת של קמינים חשמליים יכולה להוות שינוי יצירתי אשר מייצר יש מאין חדר המשדר "חדש מול ישן".

תנורים
 שימוש יעיל בחום התנור

בשונה מהתנורים הסטנדרטיים, ההגעה לטמפרטורה אשר כוונתם לפיה את התנור שלכם – מהירה, ולא מצריכה מכם לחכות דקות ארוכות עד אשר הוא הסתיים להתחמם. בכך, חוסך לכם התנור בחשמל שכן דקות אלו נגרעות מזמן הצריכה שלו. בנוסף, פועל התנור גם כמפזר חום ואינו מצריך לשהות בקרבתו על מנת ליהנות מהחום שלו. המוצר חסכוני ויעיל לכל הדעות, ובתי אב רבים מדווחים על פתרון זול, יצירתי ויעיל לעיצוב הבית וגם לפתרון בעיית החימום היקרה.

לפרטים נוספים על תנורי קמינים חשמליים יש ליצור קשר עם חברת שיווק קמינים ולצפות בקטלוג החברה!