עיצוב הבית
 

המדריך לעיצוב ובחירת חדרי ילדים

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים

ישנן גישות שונות אשר באמצעותן ניתן לעצב חדרי ילדים. חשוב שהחדרים יקנו לילדים שלכם את התחושה הביתית, ויסבו להם את כל ההנאה לה הם זקוקים. תפאורת החדר מהווה קרש קפיצה ממשי ליישום מטרה זו, ובאמצעות צעדי עיצוב קלים ניתן לממש רעיונות גדולים מאד בתחום:

הרכבת טפטים בחרי ילדים

הטפטים הם מעצבי חדרים חסכניים במיוחד, אשר מחליפים הלכה למעשה את צביעתו האומנותית של הקיר. ניתן להסתפק בצביעה לבנה רגילה, ועליה להניח טפטים מודבקים. הטפטים, בגמר התהליך, אינם נראים כמו מדבקות אלא כתפאורת חדר לכל דבר ועניין.

המדריך לעיצוב ובחירת חדרי ילדים

בחירת וילונות לחדרי ילדים

ישנן שתי גישות נפוצות לבחירת וילונות:

1.       חיבור הוילון לילד באמצעות הנעשה בחדר– לפי גישה זו יש להסתכל על מוצרי תפאורה שונים המורכבים בחדר ולפעול לפיהם. המהלך הנפוץ ביותר הוא קניית וילון בעל מראה זהה לזה של הטפטים. ניתן גם לבחור וילון לפי מראה השטיח, אך התאמה זו מעט יותר קשה לביצוע ולא תמיד נמצא וילון בעל גימור דומה.

2.       חיבור הוילון לילד באמצעות עולמו הפרטי והאישי– לא חסרים וילונות עם דמויות ילדים מסרטים מצויירים עליהם, דמויות SUPERHEROESאהובות, ואפילו דמויות קלאסיקה של וולט דיסני, אשר תמיד שימשו אבן שואבת לילדים רבים. בחירת וילון שכזה מתפרשת כמעט תמיד על ידי הילדים כצעד מגניב הגורם להם לרצות לשהות בחדר זמן רב.

בחירת וילונות לחדרי ילדים

התאמת מיטות ילדים

את מיטת הילדים נהוג לבחור על ידי לקיחת הילד לחנות והתייעצות עם רופא אורטופדי לגבי המיטה הרצויה. השילוב של השניים הוא שמוליד את ההחלטה איזו מיטה לרכוש. יחד עם זאת, חשוב לשיןם לב גם לפרמטרים עיצוביים בחדר. אם החדר של הילדים שלכם מכיל ברובו צבעים בהירים, וניתן לרכוש מיטה מהדגם שהילד בחר אך בעלת גוונים זהים יהא צעד עדיף לשיפור וחידוד העיצוב הפנימי בחדר.

התאמת מיטות ילדים

התאמת ארונות ילדים

מומלץ לבחור ארון מריביירה ארונות הזזה קולקציית fusion אשר דומה במראהו החיצוני למיטה, לשולחן וליתר הרכיבים על מנת ליצור מעיין רצף עיצובי המשכי. ניתן לבחור שולחן גדול או שולחן קטן עם פונקציות אחסון שונות המכיל מגירות ושידות פנים. חשוב להגביל את עצמכם בגודל על פי מידות החלל המיועד להצבת השולחן בחדר. 
 
התאמת ארונות ילדים