עיצוב הבית
 

המדריך לניקיון יסודי של שטיחים

ניקוי שטיחים

הבית שלכם מכיל שטיחים אומנותיים רבים, בסגנון פרסי או הודי? יש לכם בבית שטיח מקיר לקיר המתפרס על פני כל החלל? מומלץ לבצע ניקוי שטיחים אם מדובר בשטיחים ישנים הנמצאים זמן רב ברשותכם. לא ניתן לדעת מה מצב הניקיון שלהם גם אם שאבתם אבק מדי שבוע, שכן שטיח חדש, כפי שנראה בחנות שטיחים אותנטית מכיל את המראה הנוצץ והמבריק ביותר ששטיח יכול להתברך בו. הדבר לגמרי לא תוצאה של שאיבת אבק אלא ניקיון אומנותי ואיטי, המצריך הוצאת כל הפסולת שלב אחר שלב, נדבך אחר נדבך, כולל תיקון עוויתות וקרעים בשטיח, אם ישנן. אתם לא תאמינו למראה, ולאיכות המגע עם השטיח לאחר הטיפול.

המדריך לניקיון יסודי של שטיחים
 

ניקוי שטיחים פרסיים

ניקוי שטיחים פרסיים היא פעולה מתבקשת עבור כל לקוח ולקוח. בשנות השישים והשבעים היחסים בין ישראל למעצמת השטיחים איראן לא יכלו להיות יותר טובים. זו הייתה נחשבת לידידה המסחרית מספר אחת של ישראל, ואנשי עסקים רבים נסעו לשם וסחרו במטבע הפרסי. רבים מהם התעניינו עמוקות בתחום השטיחים, והחלו לאגור בבתיהם את מוצרי היוקרה, ולצבור ניסיון תוך קריאת חומרי לימוד ועצות מידידיהם בפרס.

ניקוי שטיחים פרסיים

המצב כיום שונה בתכלית מהמצב בעבר. המודעות לשטיחים הולכת ופוחתת, ובתי המלאכה לניקויים, שבתקופה האמורה פרחו ושגשגו – כמעט ואינם קיימים היום. כתוצאה מכך, חלה ירידה בתרבות תחזוקת השטיחים, והם מוצאים עצמם נהפכים ממוצרי יוקרה ונוי למוצרי נטל עבור הדיירים בשל התקשות השערות על השטיח, שיוצרת מגע דוקר מעט, וכמובן – התבלות חמורה של השטיח בתחום הניקיון. ניקוי שטיחים פרסיים מקצועי הוא השירות היחיד שיחזיר את היוקרה של השטיח שלכם ויגרום לו להיות הדומם האהוד ביותר בבית.

שטיחים

ניקוי שטיחי משי

ניקוי שטיחי משי, שטיחים המיובאים מקשמיר והודו-רבתי, אף היא פעולה השמורה למקצוענים. שטיחים אלו דקים יותר ממקביליהם הפרסים, ומושתתים על מראה כמעט-חלק, וללא שיערות. יחד עם זאת, המשי כחומר אינו חלק לגמרי. האומנים השונים בהודו דאגו, ככל הנראה, לחספוס קל אשר יוצר את המגע המיוחד. עובדה זו מקשה על ניקוי יסודי עצמי של השטיח, ולכן נדרש שירות ניקוי שטיחים גם למוצר זה.

למידע נוסף על ניקוי שטיחים יש ליצור קשר עם חנות ניקוי ייעודית!

ניקוי שטיחי משי