עיצוב הבית
 

הסוגים השונים של שערים לבית

התקנת שערים לבית

במאמר זה נסקור סוגים שונים של שערים חשמליים לבית. המאמר יכיל מקבץ דוגמאות נרחש של שערים לצרכים שונים. השערים מתאימים הן לבניינים משותפים מגודרים, הן לבתים פרטיים, הן לבתים הנמצאים במרכז העיר והן לבתים הנמצאים בעיבורה של עיר. כן, קשורה בחירת השערים גם לאוכלוסיית הדיירים המתגוררת בבית. במאמר שלפניכם נציע מגוון סוגי שערים. לפיכך, תוכלו לדעת איזו התקנת שערים לבית חיונית עבור המקרה שלכם:

הסוגים השונים של שערים לבית

שערים ידניים חד כנפיים

שערים עם משקוף וכנף אחד הניתנת לפתיחה וסגירה באופן ידני. השערים מבוססים על דלת ציר העשויה מעץ או ממתכת על פי רוב. יש להתייחס לסוג החומר, ולעיצוב השער. לדוגמה: שער מתכת בצבע בהיר מתאים יותר לאוכלוסייה צעירה, בעוד ששער עץ, אשר בדרך כלל קל יותר לנשיאה, מתאים יותר לאוכלוסייה המבוגרת. חשוב להקפיד על פרזול נכון לשערים הן כלפי פנים והן כלפי חוץ תוך התייעצות עם משווקי שערים או מעצבי פנים מטעמם.
שערים ידניים חד כנפיים

שערים חשמליים חד כנפיים

נדרשת התקנת שערים לבית אשר יש בו בעיקר הורים עם ילדים, או בעלי חיים משוטטים כמו כלבים וחתולים. השערים החשמליים עושים את החיים להרבה יותר קלים ומאפשרים לשלוט בנעילה ובפתיחה של השער באמצעות אינטרקום או ממסר פתיחה ללא האינטרקום. בכך תוכלו למנוע את בריחת בעלי החיים שלכם, או את ריצת הילדים הקטנטנים שלכם לכביש, גם אם לשם משחק. שערים אלו מגיעים כשהם מותקנים עם אביזרים הפתיחה והסגירה האלקטרוניים.

שערים חשמליים חד כנפיים

שערים חשמליים דו כנפיים

שערים אלו מתאימים במיוחד לשמש כשערי רכב. בשונה מבני האדם, הרכב מצריך כניסה רכבה ולשם כך נדרשת דלת דו כנפית או דלת חד כנפית מאד ארוכה המסוגלת גם לסגור מפתח שלם וגם להיפתח בדרך שלא תסכן עוברים ושבים הנמצאים רחוק ממנה. מרב האוכלוסייה בוחרת בשערים חשמליים דו כנפיים ולא חד כנפיים עבור כלי הרכב שלהם על מנת להימנע מתסבוכת בטיחותית זו.
 
שערים חשמליים דו כנפיים
 

שערים חשמליים במחירים מיוחדים

ניתן כאן את כל סוגי השערים החשמליים במחירים מיוחדים, כמו גם שערים ידניים במחירים שלא תפסיקה להתגאות בהם. חשוב לבדוק בכמה שיותר חנויות שערים לבית על מנת להיווכך במחירים חסרי הפשרות של חבר שיווק שערים חשמליים לבית.