עיצוב הבית
 

שערים חשמליים לחניה

שערים חשמליים לחניה

מעוניינים במידע אודות שערים חשמליים לחנייה? במאמר זה נספק עבורכם את כל המידע הדרוש על שערים אלו. המאמר יידון בסוגים רבים של שערים חשמליים לחנייה ועל הצורך שלנו לבחור את השער המתאים ביותר לבית שלנו מחד ולתנאי הסביבה שליידנו מאידך. במאמר שלפניכם תוכלו לדעת כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

שערים חשמליים לחניה

בחירת שער חשמלי בשטח פתוח או מקום מבודד

דווקא מקומות כאלה מזמינים את המגוון הרחב ביותר של שערים שתוכלו לבחור. למעשה, אין גבול ליצירתיות שלכם בנושא זה. תוכלו לבחור שער עם דלת עולה יורדת, שער עם דלתות דו כנפיות הנפתחות החוצה, ואפילו שער חד כנפי עם דלת ענקית המשתרעת החוצה למרחבים עצומים. סוג כזה של שער אינו ניתן לרכישה, למשל, כאשר אתם גרים במושב עובדים צפוף שמולכם ולידכם ישנם 5-6 שכנים שיש להתחשב בצרכי הבנייה שלהם, זאת בנוסף לכבישים ציבוריים שיש בתחומו של אותו מושב.

בחירת שער חשמלי

בחירת שער חשמלי במקום מיושב

מקום מיושב מגביל את יכולת הבחירה שלכם, אך זהו המקרה הנפוץ ביותר: ישנם יותר בעלי בתים שגרים בתחומים מיושבים מאשר אלו המגוררים בתחומים מבודדים. לכן, בדרך כלל מה שנהוג לעשות הוא לבחור בשער שהדלת שלו אינה גולשת לשטחים ציבוריים ואינה מפריעה לתנועה. אם הדלת נפתחת על מדרכה ציבורית – ניתן לקנות את השער, או לא אם מוטת הכנפיים שלו פולשת לכביש. לשם כך, יש למדוד מהו השטח המותר לפתיחה. אפשרויות נוספות הן לדאוג שכנפי הדלתות ייפתחו פנימה לתוך שטח החצר הביתית או לרכוש שער עם דלת עולה ויורדת, מה שלא משפיע כלל על גריעת שטח ציבורי בעת פתיחתו.

בחירת שער חשמלי במקום מיושב

בחירת שער חשמלי בעל ביצועים טובים

חשוב להתייחס למהירות השער ולצריכת החשמל שלו, ולמצוא שער שישלב את שתי התכונות הללו. שער שכזה גם יהיה יעיל, גם יעבוד במהירות וגם יחסוך לכם בחשבון החשמל. חשוב לחקור מזוויות קרובות ככל הניתן כמה שיותר סוגים של שערים חשמליים לחנייה בטרם תבחרו את השער שלכם, שכן תחום זה משתדרג כל העת: שערים חדשים מומצאים ומיובאים לארץ בקצב שאינו מבייש את תעשיית הרכב ואפילו לא את תעשיית המחשבים, ולכן חשוב להישאר מעודכנים בטרם ביצוע בחירה כלשהי.