עיצוב הבית
 

התקנת דלתות פנים

ולסוג בדלתות אותם תרכשו או שכבר רכשתם. יש למדוד את הדלת שתתאים למשקוף בצורה מדויקת.  לאחר המידות, ניתן כבר להתקין את דלתות הפנים. דלתות הפנים הם מוצר מבוקש בהרבה בתים יש כאלה המבצעים התקנת דלתות  פנים בגלל בנייה של בית חדש.  יש דלתות פנים בעיצובים וסוגים שונים. הדלתות היקרות ביותר, אלה הן דלתות העשויות מעץ מלא. יש דלתות בסגנון קלאסי, מודרני , כפרי ועוד. חשוב להתאים את דלתות הפנים לאופי העיצובי של הבית על מנת לזות במראה הרמוני מושלם.

התקנת דלתות פנים
מהיכן נרכוש דלתות פנים?
יש נגרים שמבצעים גם את הייצור וגם את התקנת דלתות פנים, האיכות בייצור הדלתות היא גבוהה וליצרנים אלה חשוב כי יהיה מוניטין וניסיון בייתור וגם התקנת דלתות פנים. חשוב כי רק בעל מקצוע יתקין לכם את דלתות הפנים בדרך הכי מקצועית שיש. ישנן גם דלתות הזזה המשמשות כדלתות פנים. דלתות הזזה, שומרות על קווים נקיים וכן ניצול מרבי של שטח הבית או הדירה. הבחירה של ידיות דלתות הפנים היא חשובה כי הפרזול הוא חשוב בעיצוב הכללי של כל דלת פנים. ניתן למצוא דלתות פנים בהתאמה אישית שמאפשר פתרון חכם. דלתות פנים הן חובה בכל שיפוץ של בית, היות ומיד רואים  את ההבדל בשיפוץ והבית מקבל מראה חדש ורענן.   
מהיכן נרכוש דלתות פנים?
מתי כדאי להחליף דלתות פנים
ברגע שעברו מספיק שנים מאז  התקנת דלתות הפנים שלכם, והמראה שלהן כבר נשחק והן החלו לחרוק, זה הזמן לבצע התקנת דלתות פנים חדשות. ייתכן כי לאחר ששיפצתם את הבית, דלתות הפנים כבר אינן מתאימות לעיצוב החדש ולכן חשוב להחליפן.  בידוד מרעשים הוא נושא חשוב שכאשר בוחרים דלתות פנים, הן אינן חייבות להיות רק מעוצבות, אלא הן צריכות לבודד מרעשים חיצוניים כך, שלכל אחד מבני הבית תהיה הפרטיות הנחוצה לו. המחירים של דלתות הפנים, יכולים לנוע בטווח מחירים של 1,000ש"ח -10,000ש"ח  המחירים הם משונים בהבדלים מהותיים, והכול תלוי בסוג הדלת, היצרן, הגימורים  ועוד.
מתי כדאי להחליף דלתות פנים