עיצוב הבית
 

אמבטיות פינתיות

האמבטיה הינה כלי רחצה שבה אנו משתמשים מדי יום על מנת להתרחץ. יש הרבה שנרגעים באמצעות אמבטיה מפנקת לאחר יום עבודה מתיש. בגלל בעיית המים, הרבה משתמשים היום עם אמבטיות פינתיות על מנת לחסוך במים, ואמבטיות אלה, הן אידיאליות עבור חדרי אמבט קטנים במיוחד.  חוץ מניצול שטח חדר האמבט באמצעות אמבטיות פינתיות, זהו אביזר עיצובי ומקנה מראה מיוחד ומעוצב יותר לחדרי האמבט. יש כאלה שמעוניינים לשפץ את חדר האמבט ולהחליף את האמבטיה הגדולה באמבטיה פינתית, שיפוץ זה הוא אמנם אינו זול, אך משתלם לטווח הארוך יותר. אמבטיות פינתיות, מגיעות בגדלים ועיצובים שונים, וכן, במגוון של גוונים. בעלי המקצוע בתחום שיפוץ חדרי האמבט, יוכלו לייעץ ולעזור לכם בבחירה של אמבטיות פינתיות, בהתאם לגודל חדר האמבט.
אמבטיות פינתיות
חדר אמבט שפשוט נעים לשהות בו
לכולנו חשוב כי חדר האמבט שלנו, יהיה נוח ונעים לשהייה. יש הרבה שמשקיעים  הרבה בעיצוב של חדר האמבט, היות וזה החדר שהם אמורים להתרווח ולהתפנק בו באמצעות אמבטיה מפנקת. ניתן למצוא אמבטיות פינתיות עם דלתות זכוכית מעוצבות. ככל שתתעמקו יותר ותחפשו מגוון רב יותר של עיצובים בחדר האמבט, כך יהיו לכם רעיונות מעניינים לעיצוב מושלם של חדר האמבט. ניתן למצוא אמבטיות ישיבה פינתיות המתאימות לאנשים שמעוניינים גם לחסוך במקום וגם ליהנות מאמבטיה מפנקת. האמבטיות הפינתיות, תהינה מחוברות לקיר. עניין העיצוב של חדר האמבט, הוא החלטה של דיירי הבית,  ניתן למצוא מגוון של מקלחונים במבצע, אמבטיות ואף אמבטיות פינתיות בחנויות העיצוב ואולמות התצוגה. בזמנו האמבטיה הייתה מגיעה רק בצבע לבן, והיות יש מגוון של צבעים ועיצובים שיכולים להתאים לכם. אמבטיות ]פינתיות, יכולות להעניק בטיחות לילדים במיוחד אם מדובר באמבטיית ישיבה פינתית.
חדר אמבט שפשוט נעים לשהות בו
מגוון של צבעים, סגנונות ועיצובים בחדר האמבט
יש גם אמבטיות העומדות על רגליים קטנות כמו בעיצוב של פעם. ההרגשה היא של עיצוב מלכותי. חדר האמבט, יכול להביע את הסגנון האישי שלכם ומעניקה לכם רחצה מעולם אחר. ניתן למצוא מגוון של עיצובים במגזינים השונים לעיצוב הבית, באינטרנט באמצעות האתרים השונים, וכן תוכלו לבקר במגוון של אולמות תצוגה, אז בהצלחה בבחירה!