עיצוב הבית
 

אמבטיות ומקלחונים

חדרי האמבט או מקלחונים נמצאים וחייבים להיות בכל בית, כי זהו החדר בו אנו משתמשים הרבה ביום יום. ניתן למצוא מגוון רב של עיצוב אמבטיות ומקלחונים, וחשוב כי חדר זה יהיה מפנק במיוחד לאנשים שאוהבים להירגע באמבטיה או מקלחת מפנקת. הבחירה חייבת להיות מותאמת לריצוף, לחיפוי הקירות ולארונות האמבט שגם הם חלק חשוב שאמור לספק לנו נוחות. ניתן היום לרכוש אמבטיות ומקלחונים בעיצובים מרהיבים שיתאימו לטעם האישי של כל אחד מכם.  חשוב כי חדרי האמבט יהיו פרקטיים ונוחים, חוץ מעיצוב יפה שיהיה נעים לנו. חשוב להשקיע מחשבה בתכנון, או להתייעץ עם מי שישפץ לכם את חדר האמבט, לגבי סוג של אמבטיות ומקלחונים שיוכל להתאים לגודל חדר האמבט.
אמבטיות ומקלחונים
התאמת אמבטיות ומקלחונים לגודלו של חדר הרחצה
יש כל כך הרבה סוגים של אמבטיות ומקלחונים, אך הבעיה היא להתאים אותם לגודלו של חדר הרחצה. אפילו אם אתם אוהבים סגנון מסוים של אמבטיה , כמו אמבטיה מלכותית הנמצאת באמצע חדר הרחצה העומדת על רגליות קטנות ומעוצבות, זה אולי יפה אבל יכול להתאים רק לחדרי רחצה גדולים במיוחד. יש אמבטיות בצורה עגולה, משושה , מרובעת, אובליות ועוד. יש גם אמבטיה שקועה, שאותה ניתן להתקין רק בבתי קרקע. ניתן למצוא אמבטיות עם מתזים שיכול להקנות לכם הרגשה של ג'קוזי מפנק. תוכלו להפוך את חדר האמבט שלכם לספא מפנק וקטן משלכם. ניתן למצוא היום מגוון של אמבטיות מחומרים שונים כמו פיברגלס, פלסטיק, אבן טבעי, שילוב של פסיפס באמבטיות ועוד.
התאמת אמבטיות ומקלחונים לגודלו של חדר הרחצה
אמבטיות או מקלחות?
יש היום פינוק גדול גם במקלחות, ניתן למצוא היום מגוון של מקלחות עם עיסוי, שיכולות לפנק אתכם, אך מקלחת בנויה לרחצה מהירה ולחיסכון במים. הרבה אנשים עברו היום למקלחות בגלל החיסכון במים והתחשבות במצב המים בישראל. שי גם חיסכון בחדר הרחצה, הוא ייראה הרבה יותר מרווח באמצעות מקלחון מתאים. אמבטיות לרוב מתאימות לימי החורף, ובארצנו יש הרבה יותר חודשי קיץ וגם זה יכול להיות שיקול מתאים להצבת מקלחונים. אך אם בכל זאת חשקה נפשכם באמבטיה, ניתן למצוא אמבטיות ישיבה פינתיות שיפנקו אתכם בדיוק באותה המידה.