עיצוב הבית
 

קמינים מעוצבים לבית

אם תוסיפו לבית שלכם קמינים מעוצבים לבית, הבית ייראה הרבה יותר מעוצב וחמים, ואפילו בעל מראה אירופאי.  הקמינים, הם תא חימום שהוא סגור והאנרגיות שניתן להשתמש בהם על מנת לחמם את ביתנו באמצעותם יכולים להיות באמצעות סולר, גז עצים. לכל אחד מאנרגיות אלה, יש את החיסרון מבחינת זמני בעירה או העוצמה של החום. ניתן תמד לראות בסרטים הידועים קמינם מעוצבים לבית שמזכירים לנו מראה רומנטי. יש לציין, כי קמינים העשויים מעץ, יתאימו לבית כפרי באזור קר יותר , ואילו קמינים מעוצבים לבית , הפועלים באמצעות גז, יתאימו לבתים פחות יוקרתיים ולא לאזורים כל כך קרים.  יש לחשוב על הקלות והאמינות וכן בטיחות בתפעול לפני שאנו נרכוש קמינים מעוצבים לבית. העלות של הקמינים בישראל, יכולה להיות עד לעשרות אלפי שקלים. יש לציין כי קמין מעוצב , יכול להעלות פלאים את ערך הנכס, וזו אחת הסיבות שאולי כדאי גם לכם להתקין קמין.
קמינים מעוצבים לבית
האווירה המיוחדת שיוצרים לנו הקמינים המעוצבים
כיף להיות בבית של אנשים שיש להם קמינים מעוצבים לבית, ישנה איזו שהיא אווירה מיוחדת וחמה. יש מחירים שונים לקמינים, כמו למשל לקמין הגז שהוא הרבה יותר פופולרי מקמין העץ. מחירו של קמין זה יכול לנוע בין 7,000 ש"ח עד למחיר של 35,000 ש"ח. התקנה של קמין הפועל על גז, יכולה להגיע לסכום של 1,500 ש"ח אך, ההתקנה תלויה כמובן במבנה הבית או למספר הקומות בו, אם מדובר כמובן בבית פרטי. השיקול הנוסף של רכישת קמינים מגז זה כמובן אספקת הגז. יש חברות גז שמחירי הגז הם שונים, וניתן למצוא חברות זולות יותר, ואפילו התמקח על המחיר.
האווירה המיוחדת שיוצרים לנו הקמינים המעוצבים
כיצד לבחור את הקמין הנכון שישתלב בעיצוב הבית
חשוב לבחור קמין שיהיה מתאים לעיצוב הבית ולנתונים בו. יש לזכור כללים פשוטים לפני שרוכשים קמינים מעוצבים לבית כמו למשל אם החדר הוא קטן, לא לרכוש קמין גדול ולהיפך. יש לבחור קמין שיהיה על פי תו תקן ישראלי. הדגמים של הקמינים  השונים הם רבים וחשוב להתאים את גודלם, עיצובם, וכן לדאוג כי יהיו בטיחותיים עבורנו ועבור בני המשפחה.