עיצוב הבית
 

קמינים ופתרונות חימום

תמיד האדם חיפש פתרונות חימום שונים על מנת לחמם את בני משפחתו ואת עצמו. השימוש הראשון היה כמובן בעץ. יש הרבה סוגים של תנורים שיש בהם אף פן יותר דקורטיבי, המוסיף לעיצוב הבית. היום יש קמינים ופתרונות חימום, שיכולים לתת את המענה לכל מי שמחפש לחמם את ביתו ברך הטובה ביותר. האווירה של קמין הינה אוויר חמה ויוקרתית. יש כמה סוגים של קמינים כמו, קמין המופעל באמצעות עץ, נפט או גז. יש תנורים בנויים שהם שקועים בקיר, המראה הוא כמו חלון בקיר שיש בו קמין מרהיב, ישנן דקורציות מעניינות בסוג זה של קמין  כמו שילוב של אבנים טבעיות בקיר המקנות מראה אוטנטי יותר של קמין. ניתן למצוא גם תרמוסטטים לכיוון החום הרצוי כך שישנם קמינים ופתרונות חימום, ותמיד ניתן למצוא את הפתרון היעיל ביותר עבור חימום הבית שלנו.
קמינים ופתרונות חימום
נוחות תפעול בקמינים השונים
חשוב שתהיה לנו נוחות בתפעול של קמינים ופתרונות חימום. מי שמעוניין בחיים נוחים יותר, התרמוסטט יודע לכוון את החום הנכון בחדר. ניתן להשתמש באמצעות שלט רחוק בקמין, על מנת לחסוך מאמץ של קימה לקמין. יש לציין, כי הרבה משפחות רוכשות קמינים הפועלים באמצעות גז, גם בגלל הנוחות של התפעול שלהם, הגז עולה פחות מאשר סולר. אין צורך להזמין כמו בקמין סולר את חומר הבעירה, יש לנו כבר גז בבית, וניתן פשוט באמצעות שיחת טלפון להזמין את הגז לעיתים תכופות יותר. יש להתקין ארובה כפולה בקמינים העובדים על גז היות וארובה זו חשובה לתהליך הבעירה בקמין הפועל על גז.החורף בארץ הוא אינו נמשך לתקופה ארוכה, אך בהחלט אנו זוכרים כמה חורפים קרים במיוחד.
נוחות תפעול בקמינים השונים
היכן כדאי לרכוש קמינים ועם מי להתייעץ?
יש הרבה חנויות ואולמות תצוגה של קמינים, חלקם מייבאים מחו"ל וחלקם תוצרת הארץ. תוכלו להתייעץ לגבי קמינים ופתרונות חימום עם המוכרים המתמחים בפתרונות החימום באולמות התצוגה והם ישמחו לעזור ולייעץ לכם לגבי איזה קמין כדאי לכם לרכוש, איזה גודל של קמין יכול להתאים לסלון שלכם ועוד. אל תשכחו לשאול את השאלות הרצויות, וחשוב כי תכינו את השאלות לפני שתגיעו לרכוש את הקמין.