עיצוב הבית
 

נברשות ועיצוב תאורה

יש כאלה שאינם מייחסים חשיבות לפרט כה חשוב כמו נברשות ועיצוב תאורה אם זה לבית או למשרד. התאורה יכולה להדגיש עיצוב ונוכחות, במידה והיא מעוצבת בטוב טעם . התאורה בבית גורמת לאסתטיקה . ניתן להקנות מראה יוקרתי בכל בית באמצעות נברשות עיצוב ותאורה, ניתן למצוא קסם מיוחד וסגנון שיתאים לריהוט ולמראה הכללי של הבית. אם יש לכם למשל סגנון ריהוט עתיק , ניתן למצוא שנדליירים יוקרתיים שיתאימו להפליא עם עיצוב הרהיטים בבית. היופי של נברשות עיצוב ותאורה הוא חלק חשוב בכל וילה, דירה או אחוזה. יש לציין כי נברשות עיצוב ותאורה, מוסיפים חיים בכל בית.
מה מטרת התאורה לבית?
נברשות ועיצוב תאורה
חשוב מה המטרה של התאורה לבית, יש תאורה המיועדת לסלון, למטבח, לחדרי השינה או לחדר העבודה.  יש תאורה ישירה או תאורה שהיא יותר מפוזרת. ברגע שהחלטתם מה מטרת החללים השונים שלכם בבית, זה השלב ללכת ולבחור נברשות  ותאורה שיתאימו לחללים השונים. נברשות ידועים עוד משחר ההיסטוריה העתיקה, כאשר היוונים עיצבו נברשות ממתכות שונות כמו  ברונזה. ניתן למצוא מגוון של נברשות עיצוב ותאורה בסגנון עתיק, קלאסי ומודרני, הכול חייב להתאים עם עיצוב הריהוט בבית. אם יש לכם סגנון של ריהוט מודרני, יש להתאים לבית נברשות ותאורה בקווים ישרים ונקיים כיאה לסגנון המודרני. יש לבחור בזהירות נברשות כי הנוכחות שלהן היא מאוד בולטת. לרוב ניתן למצוא נברשות מפוארות בסלון ובפינות האוכל.
נברשות מעוצבות
באיזו תאורה מומלץ להשתמש בחללים השונים בבית?
כאשר אנו מעוניינים להוסיף תאורה לבית, חשוב כי יהיו כמה מקורות בחלל אחד. כאשר מדובר בסלון ומטבח , חשוב כי יהיו הרבה מקורות של אור. בסלון, ניתן לבחור מנורות רצפה למי שמעוניין באור עדין בשעות הערב לצפייה בטלוויזיה. מי שאוהב תאורה מודרנית שתכלול גם ספוטים, יוכל להשתמש בדימר {עמעם} על מנת לכוון את התאורה כפי שהוא מעוניין. ניתן  למצוא מגוון של תאורה בכל מיני חנויות תאורה ואולמות תצוגה ברחבי הארץ. ישנם גם מבצעים שתוכלו ליהנות מהם ולרכוש תאורה בכל חלקי הבית, רק חשוב כי ההתאמה של גופי התאורה והנברשות תתבצע בדרך הנכונה.