עיצוב הבית
 

גופי תאורה מעוצבים

העיצוב של התאורה לבית, הפכו להיות מרכיב עיצובי. יש הרבה חנויות תאורה יוקרתיות שמוכרות גופי תאורה מעוצבים שיכולים להתאים לעיצוב האישי שלכם בבית. ניתן למצוא גופי תאורה שיתאימו לחללים השונים בבית. ניתן להחליט על עוצמת האור הרצויה בחללים השונים באמצעות גופי תאורה מעוצבים.  ניתן למצוא כל מיני גופי תאורה  איכותיים כמו יבוא מאיטליה של גופי תאורה מעוצבים של מיטב היצרנים. ניתן למצוא גם גופי תאורה העשויים בארץ, הם יפים, מיוחדים והרבה יותר זולים מאשר יבוא מחו"ל.  יש כאלה הבוחרים בסגנון של גופי תאורה מעוצבים מודרניים, רמת צריכת החשמל היא הרבה יותר נמוכה. האסתטיקה והעיצוב בגופי תאורה בסגנון זה הם מרשימים. בכל מקרה, חשוב להגדיר את המטרות של  האור שאתם מעוניינים בו בחללים השונים, לפני שתבחרו גופי תאורה מעוצבים.
גופי תאורה מעוצבים
סוגי גופי התאורה הקיימים בשוק
גופי התאורה נחלקים לסוגים שונים יש גופי תאורה תלויים, שקועים, או צמודי תקרה. יש להתאים את גופי תאורה מעוצבים לפי הריהוט המשרדי או החדר. אם זה יהיה חדר שינה, התאורה בו אמורה להיות רכה ורומנטית יותר. על גופי התאורה יש תפקיד מאוד חשוב ומשמעותי  ניתן לבחור גופי תאורה שניתן לשלב אותם עם האור הטבעי החודר מבחוץ.  יש לתכנן בקפידה ובחוכמה את התאמת גופי התאורה אם יש לכם בית עם חלונות גדולים, כך או כך, יש לכם הרבה אור טבעי מבחוץ, וחיסכון ניכר בחשמל. יש לבחור גופי תאורה קטנים יותר למקרים אלה וכך לחסוך בחשמל וליהנות כמה שיותר מהאור הטבעי המגיע מבחוץ. חשוב כי תתייעצו עם המוכר בחנות התאורה על גופי תאורה חסכוניים.
סוגי גופי התאורה הקיימים בשוק
תכנון מקדים בבחירה של גופי התאורה
חשוב לתכנן את האור הרצוי לנו בחדרים ובחללים השונים, הרבה לפני שנחליט לרכוש גופי תאורה מעוצבים. הרמה והדרגה של האור, וכן סוג המנורות, יהיו חשובים בבחירה שלנו. יש להתייחס לתאורה, כבר בשלבים של שיפוץ או הבנייה של הבית. תכנון רכישה של גופי התאורה לחללים השונים בבית, יהיה תלוי בקבלת ההחלטות של הרבה פרטים. ניתן למצוא הרבה חנויות של תאורה ברחבי הארץ וכן מבצעים שונים שיוכלו להשתלם לכם ברכישה של כמה גופי תאורה.