עיצוב הבית
 

שערים מאלומיניום

כלשהו. חשוב לבחור שערים מאלומיניום בעלי עיצוב חד וברור, המתיישב היטב עם העיצוב הביתי של הבית או השטח הנמצא בבעלותכם. שערים מאלומיניום עבור הולכי רגל ושערים דומים עבור כלי רכב הם מוצרים אשר רכישתם המשותפת תספק את כל בקרות הכניסה, ותקל עליכם בעודכם מתנהלים עם הבית החדש.

שערים מאלומיניום

שערי כניסה סטנדרטיים

שערי הכניסה הסטנדרטיים הם שערי הולכי הרגל. חשוב שהם יהיו מעוצבים בהתאם למראה של הבית או החצר שברשותכם, ויהוו מוצרי חן עמידים. שערים מאלומיניום אינם חשופים לחלודה ולכן הם נהנים מיתרון העמידות. ישנם עיצובים שונים בהם ניתן לרכוש שערים מאלומיניום. בבחירת העיצוב יש להתייחס לצורת השער ולצבע שלו, תוך התייעצות עם מעצבים מטעם חנות שערים מאלומיניום.

שערי כלי רכב

שערי כלי הרכב אשר ייראו כמו שערי כניסה סטנדרטיים מבחינת סוג החומר והצבע מהם הם עשויים. השילוב של שני שערים אלו העשויים מחומרים ומצבעים דומים הוא שילוב מנצח אשר בדרך כלל תורם לעיצוב הביתי. יש לבחון את סוג השער של כלי הרכב אותו אתם מעוניינים לרכוש ולשים לב האם ניתן מבחינה מעשית להציבו ולהפעילו בבטחה בשטח הנמצא בבעלותכם. 

שערי כניסה סטנדרטיים

על מנת לדעת לעשות זאת כנדרש, מיפינו לכם כמה סוגי שערים מאלומיניום שנועדו לכלי רכב: 

1.       שער חד כנפי עם כיוון פתיחה עילי – שער זה מכיל דלת שעולה למעלה בתור פיר  - כאשר פותחים אותו, וירידה חזרה למטה בעת הסגירה.

2.       שער דו כנפי ישר – שער המכיל שתי דלתות הזזה אשר נעות למובלעות הנמצאות בצד שמאל וימין – בכיוונים מנוגדים – השער ניתן לוויסות מהירות הפתיחה ומתאים לכל סיטואציה: מהגנה על מושב ועד לבית פרטי.

3.       שער חד כנפי ישר – דומה לשער הדו כנפי הישן, רק שכאן מדובר בדלת אחת ארוכה שנעה שמאלה או ימינה לתוך פיר.

4.       שער דו כנפי אלכסוני – שער המכיל שתי כנפיים הנפתחות בצורה מנוגדת ומבוססות על ציר, בדומה לדלת של חדר. יש לוודא שהשטח להצבת השער יחסית מבודד על מנת לא לחסום מעברים לעוברים ושבים.

5.       שער חד כנפי אלכסוני – שער המכיל דלת אחת גדולה מאד אשר נעה בצורת ציר. עבור שעה זה חייבים להיות נוכחים בשל ללא שכנים או עוברי אורח בשל גודלה העצום של הדלת.

סוגי שערים מאלומיניום