עיצוב הבית
 

שערים מברזל

בקרת כניסה איכותית חשובה ככל שהמבנה גדול יותר וסופג כמות גדולה יותר של מבקרים. גם בבתים פרטיים חשוב שתהיה בקרה, אפילו שמדובר בבתים בהיקף ביקורים מינימאלי ביחס למקומות הציבוריים. להלן הדרך לבחור סט שערים מברזל בצורה איכותית ובטוחה.

שערים מברזל

שערי כניסה

שערי כניסה התואמים לגדרות שלכם ולמראה החצר שלכם יוצרים שער המהווה המשך עיצובי לתכולת החצר שלכם. חשוב לבחור שערים מברזל אשר עיצובם ברמה הנדרשת לבית שלכם, ומהירות התגובה שלהם לא משאירה לכם מקום לספק שמדובר על שערים מברזל באיכות. חשוב מאד להתייעץ עם חברת שיווק שערים מברזל בטרם תבצעו את הרכישה בפועל על מנת לוודא שאלו שערים המתאימים פונקציונאלית לבית שלך.

יש לדעת באיזה מנגנון אלקטרוני תהיה מעוניין לפתוח את השער: באמצעות זיהוי כרטיס, או באמצעות אינטרקום/קודן כפי שמוכר יותר מהחיים האזרחיים, ופחות מהנעשה במקומות עבודה. במשרדים, מעבר שער באמצעות כרטיס היא תופעה שכיחה, בשל רגישות חלק מהחדרים במקומות עבודה והצורך לנטר אנשים המבקשים להיכנס לשם.

שערי כניסה

שערי מכוניות

שערים מברזל למכוניות, באופן דומה לשערי הולכי הרגל, הם אביזרים אלקטרוניים המבוססים על מהירות תגובה. מהירות מהירה היא בדרך כלל מה שנדרש על מנת לדעת האם השערים איכותיים, אף על פי שישנן מועצות וגופי מסחר אחרים הרוכשים שערים איטיים בכוונה על מנת שיהיה זמן לבדוק את הרכבים שעה שהדלת נפתחת, ולדלות עליהם פרטים כגון מספר רכב, או לשאול את הנהג שאלות בסיסיות. רואים זאת בעיקר בכניסה למושבים או יישובים עליהם יש הגנה של חברות ביטחון.

שערי מכוניות

לעומת זאת, בבתים פרטיים שערי המכוניות צריכים לפעול מהר על מנת לספק את כל הנוחות והיעילות בצאתכם מהבית או בכניסה אליו. שערי המכוניות יכולים להיפתח לגובה או לצדדים. הם יכולים להיות חד כנפיים או דו כנפיים. יש להתייעץ עם הוועדה לתכנון ובנייה בעיריות השונות בטרם תרכשו שער על מנת לוודא שהוא מותקן במקום בטוח אשר לא מונע חופש תנועה מאזרחים העוברים במקום. לדוגמה: שער דו כנפי הנפתח באלכסון עשוי לגרום לבלאגן זה, ולכן חשוב להתייעץ עם הוועדה בטרם הקנייה.