עיצוב הבית
 

המדריך המלא לרכישת צלונים לחצר

שמתאימים לכם ביותר. כידוע, צלונים הם אחד מני רבי פתרונות ההצללה לחצרות הבתים. היתרון שלהם על ני גגונים וסוככים הוא שהם אינם זקוקים לקיר חיצוני, והם יכולים להיות מוצבים בכל חלל כלשהו בחצר. יש לבחון היטב את צורת הצלון והגוון שלו בטרם הרכישה, כמו גם את היכולות הפונקציונאליות שלו: ישנם צלונים שיכולים להיפתח ולהתקפל אל מול צלונים קבועים שנשארים עומדים על תילם כל ימות השנה.

המדריך המלא לרכישת צלונים

רכישת צלון מתקפל

רכישת הצלון המתקפל חיונית עבור בתי אב בהם רכישת הצלון התרחשה עקב צורך פונקציונאלי בלבד, ללא שימת דגשים עיצוביים. צלונים אלו נפתחים בקיץ לאספקת הגנה מהשמש, אך המראה הממוצע שלהם, שאינו יותר חידוד כלשהו בחצר מצריך את קיפולם בסתיו ובחורף. במקרים כאלו מומלץ לרכוש צלוני שמשיה. אלו צלונים אשר בקיץ עומדים על העמודים שלהם עם יריעה פרוסה, ובחורף היריעה מקופלת ומוצנעת, כאשר רק העמודים נמצאים עומדים על הקרקע. צלונים מסוג זה ניתנים לרכישה במגוון רחב של צבעים וצורות, ולכן חשוב לבחור את הדגם המתאים לכם ביותר, תוך התייעצות עם חנות לממכר פתרונות הצללה בטרם הרכישה בפועל.

רכישת צלון מתקפל

רכישת צלון קבוע

במקרה שכזה מומלץ לנצל את המצב לרכישת פתרון עיצובי ויפהפה: צלון גזיבו. צלון אשר צורתו בדיוק כצורת הגאזיבו המפורסם מהמזרח הרחוק: עגול וארוך, שבקצה שלו ישנו שפיץ. צלון שכזה גם מעניק מחצר שלכם מראה אוריינטלי אותנטי, גם יוצר פתרון קבוע ללא צורך לקפל אותו, וגם מכיל יריעה רחבה שמאפשרת לארח תחתיה אנשים רבים בו זמנית. רכישת צלון קבוע בצורת גזיבו מצריכה קרקע יציבה לנטיעת הצלון בה. הדבר ייבדק על ידי אנשי חברת שיווק פתרונות הצללה בטרם הרכישה.

רכישת צלון קבוע

תחזוקה שוטפת

במידה ובצלונים שלכם ישנם חלקי מתכת שאינם אלומיניום או נירוסטה, תצטרכו לבצע טיפולי אל חלד מדי תקופה המתבטאים בשימון החלקים הלו ומריחת חומרים נגד חלודה. אלמנט תחזוקה נוסף קשור לניקוי תקופתי של היריעה. בצלון מתקפל זה קל מאד למימוש, שכן הקיפול מביא את היריעה לגובה נמוך המאפשר ניקיון יסודי.

פתרונות העיצובים לשנת 2017 כבר כאן!

פתרונות העיצוב לשנת 2017 לחצר ולגינה כבר כאן, ולכם יש הזדמנות להציץ על כל הטרנדים החדשים שהולכים לכבוש את הגינה והמרפסת שלכם בשנה הקרובה. אחד מהמותגים המובילים בעולם פתרונות ההצללה הנו עולם הסוככים המתמחה במתן פתרונות חכמים ומגוונים לחצר הבית. מבין הפתרונות של חברת עולם הסוככים תמצאו: סוככים לחלונות, סוככי זרועות, סוככים להצללת מרחבים עסקיים, פרגולות אלומיניות במנגנון מתכוונן ועוד. שלל המוצרים של עולם הסוככים מותאים באופן אישי לכל חלל, ואם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים בקרו עכשיו באתר החברה