עיצוב הבית
 

כל המידע על צלונים חיצוניים לבית

במאמר זה נספק לכם מידע על צלונים, אמצעי הצללה עצמאיים אשר מקובל להציב בגינות ביתיות בחודשי הקיץ. הצלונים משמשים הן לעיצוב והן לאספקת נוחות מרבית כאשר אתם נמצאים בחצר. הצלונים מונעים מכם קרינת שמש, ולכן חשוב מאד שהם יהיו בחצר שלכם בקיץ הן למניעת שיזוף והן למניעת נזקים לעיניים. במאמר זה נפרט אודות שני סוגים נפוצים של צלונים אשר ניתן למצוא בשוק: גאזיבו ושמשיות. הצלונים הללו נמכרים חדשות לבקרים ומשמשים לקוחות רבים עם חצרות בכל הגדלים.

כל המידע על צלונים חיצוניים לבית

צילוני גאזיבו

צלוני הגזיבו נראים כמו מבנה הגזיבו העתיק מן המזרח הרחוק: עגולים עם שפיץ בקצה. הגזיבו מוסיף נופך עיצובי לחצר שלכם, ויריעתו העגולה והגדולה תורמת לאין שעור למטרות ההצללה שלכם בחצר. חשוב לבחור בגזיבו עם בד איכותי ועמיד, ועם תשתית של נטיעה באדמה. בחברת מכירת פתרונות הצללה ימליצו לכם על צלון גזיבו שכדאי לכם לרכוש, תוך בחינת סוג הקרקע שלכם, והאפשרות לקבע את הצלון באדמה בצורה יעילה. צלוני הגזיבו ניתנים לרכישה בשלל צבעים ובשלל גימורי בדים. מומלץ לבחור אותם תוך התייעצות גם עם יועצים המתמחים בעיצובים ביתיים ואדריכלות גנים.

צלונים חיצוניים לבית

צילוני שמשיה

צלונים שצורתם ומנגנון ההפעלה שלהם דומה לזה של השמשיה הסטנדרטית: ברזלים אשר פותחים וסוגרים את הצלון באמצעות קפיצים. בשונה מצלון הגזיבו, לצלון השמשיה יתרון בולט בכך שהוא ניתן לסגירה ולפתיחה ללא פרוצדורות מסובכות. צלוני שמשיה, בשונה מצלוני הגזיבו אינם מכילים צורה חד גונית אלא ניתנים למימוש במגוון רחב של צורות: עיגול, אליפסה ומרובע.  לכן, אפשרויות עיצוב הצלון שעומדות בפניכם – מגוונות. גם אפשרויות בחירת הצבע של צלון מסוג כזה אינן מועטות, ויכולות להתממש במגוון רחב של גוונים. לכן, גם כאשר בוחרים צלון שמשיה, חשוב לבחון את הדגמים השונים עם מומחה מטעם חנות פתרונות הצללה, וגם לערוך ייעוץ עיצובי אודות צלון השמשייה המתאים לכם ביותר.

צילוני שמשיה
פתרונות הצללה נוספים

ניתן לרכוש פתרונות הצללה נוספים לחצרות הבית כמו גגונים צמודי קיר, פרגולות תלויות ופרגולות סטנדרטיות המוטמעות באדמה. פתרונות הצללה מסוגים אלו מאפשרים לכם SCOPEרחב יותר של בחירה ביחס לצלונים הן מבחינה צורנית והן מבחינת הגוון של אמצעי ההצללה.