עיצוב הבית
 

המדריך לרכישת דלתות פנים

במאמר שלפניכם נספק מידע אודות דלתות פנים. דלתות הפנים הן מוצר חשוב לרכישה, שכן הן שיסגרו או ינעלו את החדרים שלכם, ולכן לרכישה איכותית יש חשיבות מכרעת עבור שגרת היומיום שלכם. במאמר שלפניכם ישנו מדריך אשר חובה לקרוא אותו בטרם גיבוש עיצוב דלתות הפנים בבית החדש. זה ייתן גם לכם אינדיקציה אלו דלתות פנים מומלץ לרכוש, וישפר לאין ערוך את ניסיונכם בתחום דלתות הפנים עוד בטרם רכשתם את הדלת הראשונה שלכם:

המדריך לרכישת דלתות פנים
דלתות פנים רוכשים רק עם האטם הכפול

ודאו שלדלתות הפנים שמעניינות אתכם ישנו אטם כפול. אם, לדוגמה, אתם זוג צעיר בתחילת הדרך: אתה עובד, היא לומדת למבחנים, לעתים תהיו מעוניינים בפרטיות לשם הגשמת המטרות שלכם. דלתות עם אטם כפול ידאגו לך שלא תצטרכו לחשוש מרעשי הסביבה ותימצאו תמיד בסביבה אטומה לגמרי. יש לברר האם הדלתות שאתם מתעניינים בהם מכילות אטם כפול.
דלתות פנים עם אטם כפול
הרכבת דלת הפנים – שלבים לביצוע
 
לאחר שבחרתם את גוף הדלת הנחוץ לכם, זה הזמן לבחור את הרכיבים. הרכיב החשוב ביותר הוא פרזול הדלת. הפרזול הוא הידית של הדלת איתה תצטרכו להסתדר מדי יום. ישנם מאות סוגי ידיות: ידיות שנועלות את הדלת, ידיות שפותחות אותה, או ידיות שרק דוחפות אותה: עם ידיות כאלה יש להתנהל עם מפתח לשחרור מנעילה ועם הידית לשם משיכה או דחיפה של הדלת. יש לבחור את הפרזול שאתם מאמינים שיהיה לכם נוח לתפעל ושמתיישב היטב מבחינה עיצובית. לאחר שבחרתם את הידית, חשוב לשאול את עצמכם אודות רכיבים נוספים שאול תבקשו עבור הדלת: חור הצצה, פלטות זכוכית, ויטראז'ים ועוד.
הרכבת דלת הפנים
ודאו האם מדובר בדלת שנטרקת בצורה שקטה
 
בדלתות הפנים מהקולקציה החדשה, ניתן לטרוק את הדלת מבלי לשמוע זאת. אפילו הנצירה של הדלת קלה ובלתי מושמעת בעליל. חשוב לוודא שהדלת בה אתם מתעניינים היא דלת מסוג כזה על מנת לשמור על אורח חיים שקט ורגוע בבית שלכם. דלתות פנים מסוג כזה הן בדרך כלל הדלתות עם האטם הכפול, שמאפשרות איטום גם של החלק החיצוני: גם אם אתם מחוץ לחדר ובתוך החדר בוצעה טריקה בחוזקה – אתם לא תשמעו זאת.
 
קולקציית למינטו קלאסי של רשת פנדור היא אחת מהקולקציות המיוחדות והמרהיבות ביותר כיום בשוק הדלתות הישראלי. מדובר בקולקציה מיוחדת ומעוצבת הכוללת מבחר דלתות בייצור למינטו איכוית המשלבות רמת גימור גבוהה, הלבשות פולימריות, משקופים עמידים ואיכותיים. מאוד כדאי לכם לבקר באתר פנדור ולקבל את כל המידע בנושא : הקליקו לאתר www.pandoor.co.il