עיצוב הבית
 

כל המידע על דלתות

במאמר זה נספק לכם מידע שימושי על רכישת דלתות פנים. כידוע, דלתות הפנים הן דלתות החדרים של הבית שלנו. חשוב לדעת לבחור את דלתות הפנים הטובות ביותר כדי ליהנות מאיטום איכותי מרעש, ותפעול וגרירה קלים של הדלת. על מנת לדעת אלו דלתות יניבו לכם יתרונות אלו – ריכזנו עבורכם מספר פרמטרים חשובים שיש לדעת על דלתות פנים על מנת שתוכלו לרכוש דלתות עמידות שישרתו אתכם נאמנה זמן רב:

כל המידע על דלתות
דלתות עם אטם כפול

דלתות של לוח כפול המאפשרות ליהנות מאטימה כפולה הן הדלתות שיבטיחו לכם שקט כאשר אתם בתוך החדר. זה שימושי במיוחד אם אתם גרים עם משפחה שהקמתם או בדירת שותפים. הכמיהה לייצור רעש באמצעות סרטוני מחשב וטלוויזיה גבוהה ולא כולם נהנים מזה. רק דלתות עם אטם כפול יאפשרו לשותפיכם לדירה להרעיש ולכם לא לדעת מכך. 
דלתות עם אטם כפול
פרזול דלתות משוכלל
 
פרזול הדלתות, שבעבר סברו שזה בסך הכל ידית נשיאה הוא מוצר על חשוב מאין כמוהו. כיום ניתן למצוא ידיות שנועלות את הדלתות מבפנים ומבחוץ, כמו גם פרזולים מעוצבים אשר נותנים לדלת אופי משל עצמה. בחירת הפרזול חשובה הן על מנת לשפר את עיצוב הדלת והן לשם מענה על צרכים פונקציונליים שלכם מן הדלת. מבחינת חומרים, חשוב לבחור פרזול מרכיבים עמידים שיחזיקו מעמד בביתכם זמן רב: ידיות פרזול נירוסטה או אלומיניום הן המומלצות ביותר מבחינה זו. הן לא נשברות, ידועות כמתכות עמידות ובקולקציה האחרונה נכיר כי הן מאד נוחות לתפעול ולשימוש יומיומי.
פרזול דלתות משוכלל
טריקה שקטה
 
כיום ישנן דלתות פנים שלא שומעים מתי סוגרים אותן. גם הטריקה וגם הנצירה מאד שקטים ומאפשרים לכם לתפעל את הדלת מבלי להרעיש לשכנים ולשותפים בדירה. דלתות אלו הן בדרך כלל אותן דלתות עם אטם כפול, המכילות גם מנגנון סגירה אטום לרעש. הדבר חוסך לכם, כבני הבית, תלונות וטרוניות על רעשים ומעלה הלכה למעשה את איכות החיים שלכם.
 
אבזור נוסף לדלתות
ניתן לבחור אבזור נוסף לדלתות: מנעול עליון במידה ומפתח 0 הוא שפותח וסוגר את הדלתות. השימוש במפתח 0 אינו קל לכולם ועם מנעול עליון ניתן לממש את הנעילה בקלות רבה יותר. אביזר נוסף שמומלץ לרכישה הוא סט של עיטורים כמו חלון זכוכית וויטראז'ים לשיפור העיצוב של דלתות הפנים שלכם.