עיצוב הבית
 

ארונות אמבטיה מעוצבים

ארונות אמבטיה מעוצבים – יופי ויוקרה

ארונות אמבטיה הם תאי האחסון שלכם בחדר הרחצה. חשוב לבחור אותם בקפידה ולבחון הן את הפן העיצובי והן את הפן הפונקציונלי של הארונות. ארונות אמבטיה משמשים אתכם למגוון רחב של פעולות: אחסון כלי רחצה, אחסון מגבות, אחסון פריטי כביסה בארונות כביסה ייעודיים, ועוד. לכן, בנוסף לעיצוב הארון חשוב לברר מהם הצרכים הפונקציונליים שלכם ולרכוש רק מוצרים שישמשו אתכם בדיוק למטרות אלו.

ארונות אמבטיה מעוצבים
בחירת הארונות על בסיס קריטריונים עיצוביים
 
בעת ביצוע בחירה שכזו יש לאבחן מהו מראה הארון הנחוץ לכם, מהו מראה הפרזול המועדף עליכם, והאם השילוב שלהם אכן מתאים זה לזה. בהינתן שזהו ארון מוכן – כמובן שלא תצטרכו לבחון זאת שכן מדובר בעבודת אדריכלים. לעומת זאת, במקרה שכבר יש לכם ארון עבודת יד וחסר לכם פרזול, לדוגמה , תצטרכו לבחון אותו לעומק ולדעת בדיוק אלו פריטי פרזול יתאימו לארון עבודת היד שיש באמבטיה שלכם. לגבי גוף הארון, חשוב לבחור בארון שיישא חן בעיניכם וייראה מתאים לשיש האמבטיה, למדף הכיור ולשאר התשתית העיצובית בחדר. אם חדר האמבטיה שלכם עשוי מגרניט פורצלן, לדוגמה ניתן לבחור או בארון עץ המשתלב עם החומר מבחינה גוונית, או בארון זכוכית על מנת להוסיף אווריריות חלבית לחדר, על רקע הצבע החום של הגרניט פורצלן.
קריטריונים עיצוביים
בחירת הארונות מבחינה פונקציונלית
 
כאן חשוב להבין עם איזה סוג של תכולה אתם עובדים בחדר האמבטיה, האם חדר האמבטיה מיועד לאחסון פריטי כביסה לפני השמתם במכונה, ועוד. ניתן, בדרך כלל, לרכוש ארון ארוך שעומד בצדי חדר האמבטיה בסמוך לכיור, או ארונות תחתיים קטנים הפרוסים לכל אורך תחתית הכיור. ניתן לרכוש, בנוסף לארונות אלו, ארונות כמבנים עצמאיים שיונחלו בגובה של ארונות הכיור בקיר האנכי. ארון עם תא כביסה הוא ארון עם תא נשלף המיועד להנחת הכבסים והוצאתם אל המכונה בהמשך. זה משמש בעיקר בתים בהם מכונת הכביסה מצויה בחדר האמבטיה או בקרבתו.
בחירת הארונות מבחינה פונקציונלית
סוגי פרזול ארון
 
ניתן למצוא פרזול אמבטיה מנירוסטה, אלומיניום או עץ. שלושת פריטי הפרזול הללו יכולים לשמש או כידיות משיכה, או כידיות משיכה מוזזות, או כידיות משיכה ונעילה. חשוב לבחור ידיות לפי הצרכים שלכם בהתייחס לגודלן הרצוי, ולמידת התאמתן לארונות שלכם.