עיצוב הבית
 

אנשי הארון

אולם, יש לזכור שאליו יתנקז חלק גדול מחיי היום-יום שלכם. תפתחו אותו בוקר וערב בחיפוש אחר בגדים, ספרים, כלים שונים, תכשירים וכו'. אליו תיגשו ברגע הראשון בו תתחילו לחפש משהו. 

תבואו אליו בטענות "אין לי מה ללבוש", "עוד ספר אחד, ואני אצטרך לקנות מדף חדש" ו"איך אפשר למצוא כאן משהו בכלל?!". לכן, למרות מיקומו הצדדי של הארון בין רהיטי הבית, אין להפחית בחשיבותו, ויש לבחור את הארונות המתאימים ביותר לבית: כאלה שישלבו נוחות שימושית ופשוטה עם עיצוב יפהפה, שימצא את מקומו בקיר שלכם.

אנשי הארון

כאשר מגיעים לקניית הארון, ישנן מספר שאלות שכדאי לשאול את המוכרים, לפני שבוחרים ארון לבית, כדי לוודא שאתם עושים בחירה נכונה:

  • מהן שנות האחריות עבור כל ארון שנקנה אצלכם?
     
  • באילו צבעים ניתן להשיג את ציפוי הארון?
  • האם הציפוי עשוי בהתכה תרמית, או בעיבוד קר? (ציפוי עשוי בהתכה תרמית בדרך כלל נראה יותר טוב).
     
  • האם ישנם בשלד הארון חלקים העשויים מפלסטיק (עדיף כמובן שכל השלד יהיה מורכב ממתכת).
     
  • מהו עומק המדף הסטנדרטי בחנות שלכם? (עדיף לכוון למדפים בעומק של כ-30 ס"מ, למרות שהם בדרך-כלל עמוקים מהמקובל בשוק. מדפים עמוקים טובים לאחסון בדי צמר שונים, ואפילו מזוודות).
לפני שבוחרים ארון לבית
  • (במידה והחנות מספקת שירותי התקנה של הארון לקיר): האם אתם גם מוציאים את הארון הישן מהקיר? האם אתם גם אחראים לתיקון נזקים שנגרמו מההוצאה של הארון הישן, וההתקנה של החדש?
     
  • האם אתם מציעים אקססוריז לארון? כמה הם עולים? האם ישנה אלטרנטיבה לאקססוריז אלו? (לרוב מציעים אקססוריז כגון מדפי נעלים, מגירת חגורות, מגירת עניבות, מדף תכשיטים, קרש גיהוץ נשלף וכו'. הם לרוב נהדרים, אך יש להיזהר ממה שהם עלולים להוסיף לשורה התחתונה של החשבון אותו תשלמו, ומיוקר הטיפול השוטף בהם – אביזרים מצופי קטיפה, למשל, ניתן לנקות רק בניקוי יבש, והם מתלכלכים בקלות רבה).

בדיוק כמו בקניית רכב – קניית ארון כרוכה בהרבה פרטי מידע ותוספות שניתן להוסיף. מי שיודע לשאול את השאלות הנכונות, יכול להשיג את הארון המושלם עבורו.