עיצוב הבית
 

חלונות בלגיים בעיצוב קלאסי לבית

לא אחת, עברנו מחוץ  לווילה פרטית והתלהבנו למראה המיוחד של חלונות בלגיים בעיצוב קלאסי לבית. מראות מיוחדים אלה והחלונות הללו בפרט, הגיעו אלינו הישר מאירופה. מי שיש לו נוף מרהיב, הוא יישקף מבעד לחלונות הבלגיים. ניתן למצוא חלונות אלה מחומרי גלם כגון ברזל מגלוון, אלומיניום ועוד. גם מבחינת האור, בית שיש בו פרופילים בלגיים, כלומר חלונות בלגיים, יהיה הרבה יותר מואר ותהיה בו אווירה נהדרת, כפרית, חמה ומוארת. היום למצוא פרופילים  בלגיים בדוגמאות שונות, כגון גוונים רצויים, טקסטורה ועוד. במסגריות המיועדות לייצור חלונות בלגיים, ניתן למצוא את המגוון הרב של חלונות אלה. ישנם חלונות בגוון קורוזיה או אפור שנחשבים להכי אוטנטיים ולחלונות קלאסיים בסגנון הבלגי.

חלונות בלגיים בעיצוב קלאסי

מחפשים חלונות בלגיים קלאסיים?

מי שמחפש ו חלונות בלגיים בעיצוב קלאסי לבית, כדאי כי יחפש גם באתרי האינטרנט ואף להתרשם ממגוון הדוגמאות. מי שמעוניין בעבודות אלומיניום בפרופיל בלגי מיוחדות, יוכל למצוא או להזמין בהזמנה אישי חלונות בסגנון בלגי שיתאימו לסגנון ולעיצוב הפנים וכן, למראהו החיצוני של הבית. מי שמעוניין חלונו בלגיים בדוגמת קשתות, יוכל למצוא וכן, בקווים קלאסיים וישרים. הכל זה עניין של טעם אישי והתאמה. יש לציין, כי קל הרבה יותר, לנקות חלונו בלגיים מאשר חלונות אחרים. הגישה היא נוחה יותר וניתן לפתוח אותו לצדדים בקלות, באמצעות הידיות הנמצאות בכל חלון.  גם הפרזול יכול להיות פרט חשוב. מי שמעוניין במראה מיוחד, פרטים קטנים, כגון פרזול, עשויים להיות יעילים למראה הרצוי לכם.

עיצוב חלונות בלגיים

זכוכית מעוצבת בחלונות בלגיים

תוכלו להזמין זכוכית מעוצבת בחלונות הבלגיים, מה שיעשיר את המראה של חלונות בלגיים בעיצוב קלאסי לבית. כל אחד על פי הרצון שלו. אם למשל תהיו מעוניינים  בחריטה, בזכוכית צבעונית ועוד. יש מנגנונים חשמליים של חלונות בלגיים, מה שמקנה קלות בתפעולם. חלונות אלה, הם בעלי נעילה הרמטית מה שמקנה ביטחון לבני הבי, מפי פריצה וכן, הבידוד שלהם הוא מעולה מפני קור וחום. משום מה, הרבה בעלי בתים שיש בבתיהם חלונות בלגיים, יתקינו גם רצפת פרקט- למראה כפרי ומושלם. השילוב של שני הפריטים הללו, עשוי לשנות את האווירה ומראה הבית, מן הקצה אל הקצה.

חלונות בלגיים מעוצבים לסלון