עיצוב הבית
 

פתרונות הצללה מושלמים לקיץ

מי שמעוניין לשדרג את חצר ביתו עם פתרון הצללה יכול לבחור בין סוכך לבין פרגולה. גם בקטלוג של מוצרים אלו ישנן לא מעט דרכים להתקין את היריעות והגגות, וכל אחת מהן היא בעלת השלכות שונות על תפעול המוצרים על ידכם. כך, למשל, בפרגולה ניתן להתקין 2-4 עמודים, או להמירם בתומכים עליונים. בשיטה הראשונה נגרע מקום ובשיטה השנייה הוא נחסך. יחד עם זאת, מי שיש לו חצר מאד גדולה ומבקש להתקין את הפרגולה רחוק מהקירות יכול לעשות זאת רק על עמודים. גם הסוכך יכול להיות מותקן עם קסטה לגלגול היריעה בחורף, או בלעדיה כשהבד מתגלגל סביב עצמו כמו אקורדיון.

הפעלה חשמלית

רוב פתרונות ההצללה שלנו פועלים על בסיס חשמל כאשר יש לגלגל או לפרוס אותם. לכן, גם אם ההתקנה מיועדת לביצוע בקומה רביעית בבניין, אתם יכולים לשלוט ביריעה באמצעות בקר חשמלי מהבית. בפרגולה שלנו, למשל ישנו מנוע של 24 וולט המופעל באמצעות שנאי.

פרגולה לבנה לקיץ

אפשרות לבחור בד ייחודי לכל סוכך

ניתן לבחור בין בד אקרילי לבין שמשונית. הבד האקרילי שוקל פחות כאשר הוא באותו גודל כמו השמשונית משום שבשמשונית ישנן חתיכות מתכת (בדיל) המדביקות בין חלקיו. הבד האקרילי מעניק לכם את יתרון המשקל הנמוך, כי אז נדרשות זרועות זולות יותר ועל כן קלות יותר בשביל שהוא יעמוד ביציבות. במבחן התוצאה שניהם מספקים הגהנה מקסימלית והצללה חסרת מעצורים במיקומים בהם הם נמצאים.

בחירה בסוככים בגדלים שונים

ניתן להצליל חלון אחד קטן, מרחב חלונות קטנים או את החלון הראשי והגדול בסלון. לכל חלון ישנו הסוכך המתאים. אנו נסייע לכם למצוא בדיוק את פתרון ההצללה אשר התבקשנו על ידכם להתקין אצלכם.

פתרון הצללה מושלם לקיץ

גולן מערכות – אספקת פרגולות וסוככים לפי הזמנה

אנו עובדים עם מגוון רחב של פרגולות וסוככים אשר משווקים לבתי הלקוח על פי הזמנה. אנו מבצעים גם את המכירה וגם את ההתקנה ומוודאים שהלקוח יודע כיצד להשתמש במוצר אשר רכש. ההתקנה נעשית ביעילות ובקלות על ידי העובדים המסורים שלנו. ניתן ליצור אתנו קשר בשעות העסקים בנושאי תמיכה.

יש לכם שאלות? רוצים לדעת עוד? הקליקו כאן - http://www.golansystem.co.il ותוכלו ליצור קשר עם גולן סיסטם בנושא פתרונות הצללה מושלמים לקיץ!